(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun ammattilainen
Lekolar-Printel Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.8.2019

Lekolar on Pohjoismaiden markkinajohtaja koulujen ja päiväkotien varustajana. Toimitamme opetusvälineitä, koulutarvikkeita, leluja ja kalusteita viihtyisien ja kehittävien oppimisympäristöjen luomiseen. Suomen myyntiorganisaatiossa meitä työskentelee 35 myynnin ammattilaista. www.lekolar.fi

Haemme nyt inbound-asiakaspalveluumme Helsingin Haagaan

ASIAKASPALVELUN AMMATTILAISTA

Tehtävässä työskentelet osana ammattitaitoista ja iloista asiakaspalvelutiimiä. Palvelet asiakkaita puhelimitse ja sähköpostitse, joten työ edellyttää sujuvaa suullisen ja kirjallisen viestinnän osaamista. Tehtäviisi kuuluvat myös tilausten ja reklamaatioiden käsittely ja tallentaminen sekä muut tiimin vastuulla olevat tehtävät. Edellytämme sinulta aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä.

Etsimme henkilöä, joka rakastaa asiakkaiden palvelemista ja ongelmien ratkaisemista. Sinulla on innostunut ja positiivinen asenne. Olet tiimipelaaja, työtä pelkäämätön ja uskallat myös tuoda ilmi omat ajatuksesi ja ideasi. Pidät nopeatempoisesta työstä, olet huolellinen ja sinulla on hyvä paineensietokyky. Omaat hyvät IT -taidot ja tartut rohkealla otteella haasteisiin ja kehityskohtiin työssäsi. Tarvitset työssäsi englannin kieltä; ruotsin kielen osaaminen on eduksi. Lekolarilla hyvä työilmapiiri on sydämen asia, joten etsimme joukkoomme huumorintajuista ja reilua työkaveria.

Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen 37,5 h/vko. Palkkaus on kiinteä kuukausipalkka. Työt alkavat sopimuksen mukaan. Toimeksianto toteutetaan suorarekrytointina ja työsopimus solmitaan suoraan asiakasyrityksemme kanssa.

Mikäli yllä kuvattu vastaa etsimääsi, kannustamme sinua jättämään hakemuksesi tehtävään mahdollisimman pian, paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan rekrytointikonsultti Valtteri Honka (valtteri.honka@barona.fi).

Onnea hakuun!