(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun ammattilainen puhelinpalveluun
Barona HR Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.5.2019

Oletko etsimässä kokoaikaista toimistotyötä kansainvälisestä rahoitusalan yrityksestä ja pystyisit työskentelemään kokoaikaisesti ainakin vuoden 2019 loppuun saakka? Mikäli vastasit kyllä, kannattaa jatkaa lukemista!

Etsimme kansainväliselle rahoitusalan asiakkaallemme asiakaspalvelun ammattilaista puhelinpalveluun. Työpaikka sijaitsee Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien varrella ja työvuorot sijoittuvat pääsääntöisesti arkipäiviin klo 8-18.30 välille ja kerran kuukaudessa lauantaivuoroon klo 10-16, josta saat viikkovapaan.

Odotamme sinulta aikaisempaa työkokemusta puhelintyöskentelystä asiakaspalvelussa, sillä työ tapahtuu pääsääntöisesti puhelimitse. Eduksesi katsomme rahoitusalan aikaisemman työkokemuksen. Työnkuvaasi kuuluu muun muassa asiakaspalautteen kerääminen ja kirjaaminen järjestelmään, asuntolainahakemuksien esikäsittely, luottorajan korotukset, perintä sekä kortin eduista kertominen asiakkaille. Tärkeimpinä työkaluinasi ovat puhelimen ja sähköpostin lisäksi erilaiset järjestelmät, joten hyvillä tietoteknisillä taidoilla pääset nopeasti työhön kiinni. Päiviäsi auttaa hyvä Office - ohjelmiston tuntemus.

Arvostamme erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä aikaansaavaa ja oma-aloitteista otetta työhön. Ethän pelkää kiireistäkään työpäivää, etkä kiperässäkään tilanteessa jää sanattomaksi. Suomen kielen taitosi on sujuvaa, pystyt palvelemaan asiakkaita myös englannin kielellä ja ruotsin kielen taitosi luetaan eduksi.

Työ on kokoaikainen ja määräaikainen työsuhde solmitaan kanssasi 31.12.2019. Työt alkavat heti oikean henkilön löydyttyä. Mikäli työtehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetäthän hakemuksesi pikimmiten! Viimeistään kuitenkin su 26.5.2019. Lisää tehtävästä voit tiedustella rekrytointivastaavalta Katri Vaimaalta sähköpostitse katri.vaimaa@barona.fi