Tietoa tehtävästä
Asiakaspalvelukoordinaattori
Oletko kiinnostunut kehittymään tilaus-toimitusketjun ja asiakaspalvelun ammattilaiseksi? Haluatko mukaan tekemään arvokasta työtä ja auttaa suomalaista terveydenhuoltoa toteuttamaan tehtäviään?
Etsimme asiakaspalvelutiimiin asiakaspalvelukoordinaattorin tehtävään sinua positiivinen ja tarkka tiimipelaaja.
Asiakkaitamme ovat julkisen ja yksityisen terveydenhoidon toimijat Suomessa. Lisäksi palvelemme hyvinvointialueiden kotiasiakkaita. Työtehtävät pitävät sisällään erilaisia asiakaspalvelutehtäviä erilaisten teknisten kanavien kautta sekä puhelimitse. Hoidamme tilauksia, vastaamme asiakaskyselyihin, selvittelemme monenlaisia tilaus-toimitusketjuun kuluvia tilanteita ja toimimme tilauksiin liittyvien digipalveluiden käyttäjätukena. Toisinaan asiakastilanteet voivat olla haastaviakin, mutta pääsääntöisesti meillä on mukavat asiakkaat sekä huipputuotteet ja palvelut.
Haluamme tarjota asiakkaillemme laadukasta palvelua. Tämä vaatii palveluasennetta ja sitoutumista jatkuvaan kehittämiseen. Toivomme, että sinulla on jo kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, työhön sopiva koulutus ja hyvät digitaidot. Työ tehdään pääsääntöisesti suomen kielellä, ruotsin kielestä on etua ja englannin osaaminen on must. Iloinen mieli, tarkka ote ja yhteiseen hiileen puhaltaminen tiukoissakin tilanteessa ovat meille tärkeitä asioita.
Työaika on arkisin klo 8-16. Käytössämme on hybridityön mahdollistava toimintamalli, jolloin osan työajasta voi halutessaan tehdä kotoa käsin.
Tarjoamme sinulle täyden tuen tehtävään, sekä näköalapaikan terveydenhuollon tarvikkeiden ja laitteiden liiketoimintaan. Tervetuloa!
Lisätietoja tehtävästä antaa Kirsi Judén, puh. 045 728 5961 Kirsin tavoitat seuraavina aikoina pe 11.10 klo 11-12 ja ke 16.10 14-15
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 20.10.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.