(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelukoordinaattori
Kotkamills Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.3.2020

Etsimme Absorbex-liiketoimintaamme määräaikaista asiakaspalvelukoordinaattoria. Tehtävässä vastaat Absorbex-liiketoimintamme asiakaspalvelusta, tilaus-toimitus-laskutusprosessista sekä dokumentoinnista sovitun maakohtaisen markkinajaon mukaisesti. Raportoit tehtävässäsi Absorbexin myynti- ja asiakaspalvelupäällikölle. Tehtävä on määräaikainen, ja kestää vähintään kevääseen 2021.

Mitä tehtävä sisältää?
Tehtävässä vastaat mm. seuraavista kokonaisuuksista:

  • Päivittäinen asiakaspalvelu, tilauskäsittely ja toimitusten järjestely
  • Kapasiteetin hallinta, asiakkaiden varastotasojen seuranta
  • Tilausehtojen täyttyminen ja asiakastietojen päivitys (maksuehdot, toimitusehdot, hintatiedot)
  • Laskutus, vientidokumentointi, tilinpäätökseen liittyvä raportointi
  • Yhteydenpito asiakkaisiin, myyntiverkostoon, logistiikkatoimijoihin, pankkeihin, kauppakamariin ja tulliin
  • Vastaaminen alihankkijoilla teetettävien jalostustöiden järjestelyistä sekä ostolaskutuksesta
  • Buukkauksien koordinointi (konttiliikenne ja suorat autokuljetukset)

Mitä toivomme sinulta?

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja/tai kokemusta sekä vahvaa asiakaspalvelutaitoa useammalla kielellä. Olet oma-aloitteinen, avoin ja kanssasi on mukavaa työskennellä. Sovit jo valmiiksi hyvään asiakaspalvelutiimiimme ja tuot mukanasi positiivista yhteistyöhenkeä. Osaat johtaa omaa työtäsi ja toimia hektisessäkin ympäristössä.

Edellytämme, että kirjallinen ja suullinen englannin kielen taitosi on sujuva. Kaiken muun kielitaidon katsomme eduksi.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Hanna Riissanen, myynti- ja asiakaspalvelupäällikkö, puh. +358 40 762 3291.
Soittoajat arkisin klo 14 jälkeen.

Kiinnostuitko?
Jätähän hakemuksesi tiistaihin 31. maaliskuuta mennessä osoitteessa: www.kotkamills.com/careers