(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelukoordinaattori
Barona HR Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.8.2019

Innostaako uudet tuulet kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä? Etsimme nyt start-up henkistä ja tehokasta laadukkaan asiakaspalvelun ammattilaista verkkokaupanalan asiakkaallemme asiakaspalvelukoordinaattoria Helsinkiin.

Asiakasyrityksemme toimii sähköisellä kaupankäyntialustalla ja yritys toimittaa tuotteet pääkaupunkiseudun asiakkaille uraa uurtavalla toimitustavalla.

Etsimme kokenutta ja intohimoista asiakaspalvelukoordinaattoria, joka on valmiina antamaan kaikkensa laadukkaan asiakaspalvelun mahdollistamiseksi. Asiakkuusjärjestelmä ja sen kehitys ovat vastuullasi. Asiakaspalvelukoordinaattorina olet eri sidosryhmien ensimmäinen yhteyshenkilö, enimmäkseen sähköpostin, chatin ja puhelimen välityksellä. Työskentelet yhdessä teknisen tiimin kanssa, varmistaen kommunikoinnin sujuvuuden teknisten ongelmien ilmetessä. Tuet myös palvelu- ja tuotekehitystä; ideat eri toimintojen automatisointiin ovat tervetulleita!

Työtehtäviisi kuuluu:

  • Asiakkaiden tiedusteluiden ja tilausten hallinta
  • Asiakaspalvelun dokumentointi ja raportointi
  • Asiakkuusdatan seuranta ja vahvojen asiakassuhteiden ylläpito ja luominen
  • Asiakaspalvelutyön käytäntöjen kehitys ja ylläpito.

Onnistuaksesi tehtävässä, toivomme sinulta:

  • Kokemusta asiakaspalvelusta, näytöt asiakaspalvelun kehittämisestä katsotaan eduksesi
  • Erinomaisia kommunikointitaitoja, niin suomeksi kuin englanniksikin
  • Priorisointitaitoja hektisessä ympäristössä
  • Asennetta vaihtuviin työtehtäviin ja yllättäviin tilanteisiin
  • Ymmärrystä CRM järjestelmistä, Salesforce osaaminen katsotaan eduksesi
  • Logistiikan ja toimitusketjun ymmärrystä

Tehtävässä pääset:

  • Haastamaan itseäsi kasvavassa organisaatiossa
  • Itsenäiseen rooliin starp-up henkiseen ympäristöön
  • Työskentelemään innostuneiden ammattilaisten kanssa
  • Kasvattamaan kansainvälistä kokemustasi
  • Oppimaan ja kehittämään itseäsi!

Työ sijaitsee Helsingissä. Työsuhteesi alkaa vuoden määräaikaisella sopimuksella Baronan kanssa ja työaika on keskiviikosta sunnuntaihin joustavasti.

Valmiina uuteen haasteeseen? Jätä hakemuksesi linkin kautta 22.9.2019 mennessä. Lisätietoja tehtävästä voi tiedustella Baronan HR Konsultilta Katrilta, katri.vaimaa@barona.fi