Asiakaspalvelukoordinaattori
Orion Diagnostica Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.1.2019

Etsimme asiakaspalveluumme Espooseen ruotsin kielen taitoista

ASIAKASPALVELUKOORDINAATTORIA

Asiakaspalvelu on suorassa yhteydessä asiakkaisiin, tukee myyntiä ja omalla toiminnallaan edistää asiakastyytyväisyyttä. Tiimi vastaa tilausten käsittelystä, niiden aikatauluttamisesta sekä laskutuksesta. Meille on tärkeää, että asiakkaamme saavat tilauksensa sovitun mukaisesti.  Olemme myös kiinteässä yhteistyössä Pohjoismaissa ja Euroopassa sijaitsevien myyntikonttoreidemme kanssa ja yhdessä tekeminen on osa onnistunutta toimintaamme.

Saat oman vastuualueen, jonka asiakaspalvelusta vastaat itsenäisesti, kuitenkin osana kuuden hengen tehokasta tiimiämme.

Toivomme, että olet toiminut jo muutaman vuoden asiakaspalvelussa, nautit aidosti asiakaspalvelutyöstä ja tyytyväinen asiakas on sinulle kunnia-asia.  Et kavahda kiireistä työtahtia ja pystyt työskentelemään itsenäisesti kollegat huomioiden. Olet tarkka, teet asiat huolella ja kerralla kuntoon. Huomiot muut kollegat, olet positiivinen sekä avulias työkaveri. Sinulla on aktiivinen työskentelytapa ja viihdyt nopeatempoisessa työympäristössä. Edellytämme erinomaista ruotsin ja vähintään hyvää englannin kielen taitoa sekä soveltuvaa koulutusta, esimerkiksi tradenomi.

Lisäksi arvostamme kokemusta SAPin käytöstä sekä saksan kielen taitoa.
Tarjoamme sinulle loistavat työkaverit ja mielenkiintoisen, itsenäisen tehtävän nopeasti kehittyvän kaupan parissa.

Lisätietoja antaa lähiesimies asiakaspalvelupäällikkö Anne Kalme, p 050-381 2071
9.1. klo 8.30-11.00, 11.1.klo 8.30-11.00 ja 16.1.klo 13.00-15.00. Rekrytoinnissa meitä avustaa kumppanimme HR4.

Haethan tehtävää viimeistään ke 23.1.2019.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1216333
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo