Asiakaspalvelukoordinaattori
Huhtamäki Foodservice Nordic Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.6.2018

Haemme Hämeenlinnassa sijaitsevaan toimipisteeseemme

ASIAKASPALVELUKOORDINAATTORIA (OPINTOVAPAAN SIJAISUUS)

Nykyisen asiakaspalvelukoordinaattorimme jatkaessa opintovapaataan, haemme määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 6.8.2018- 31.3.2019 asiakaspalvelukoordinaattoria vastaamaan yritysasiakkaidemme kokonaisvaltaisesta asiakaspalvelusta.  

Olet tärkeä osa asiakaspalvelutiimiämme ja työpanoksesi vaikuttaa merkittävästi asiakastyytyväisyyteen. Ensisijainen työtehtäväsi on asiakkailta sähköpostitse saapuvien ostotilausten käsittely sekä yhteydenpito asiakkaiden kanssa tilauksiin ja toimituksiin liittyen. Toimenkuvaasi kuuluvat myös kuljetusjärjestelyt ulkomaille, reklamaatioiden käsittely, hinnastojen päivittäminen sekä asiakasrekisterin ylläpito. Työskentelet neljän hengen tiimissä toimistotyöaikojen puitteissa.

Olet etsimämme henkilö, jos: 

  • Työskentelyotteesi on asiakaslähtöinen ja olet valmis nopeatempoiseen työskentelytahtiin osana aktiivista myynti- ja asiakaspalvelutiimiä.
  • Olet organisointitaitoinen ja hoidat annetut työtehtävät tehokkaasti ja tunnollisesti.
  • Viihdyt niin rutiinitehtävien kuin vaihtelevien tilanteiden parissa.
  • Tartut tehtäviin oma-aloitteisesti ja varmistat etenemisen sovittujen aikataulujen puitteissa.
  • Henkilönä olet iloinen, energinen ja ulospäinsuuntautunut.
  • Sinulla on kaupallisen alan koulutusta tai aiempaa soveltuvaa työkokemusta.
  • Suomen ja englannin kielen taitosi ovat erinomaisella tasolla, niin suullisesti kuin kirjallisesti.
  • Hallitset hyvin sekä sähköpostin että Microsoft Office-ohjelmien käytön.   

 Lisäksi arvostamme seuraavia ominaisuuksia:

  • Sinulla on aikaisempaa kokemusta jonkin toiminnanohjausjärjestelmän käytöstä.
  • Ruotsin kielen taitosi on sujuvalla tasolla.

Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen työn osana arvostetun yrityksen Nordic-myyntitiimiä. Sinulla on mahdollisuus kehittyä asiakaspalvelutyössä kansainvälisessä toimintaympäristössä. Hae mukaan pian, sillä aloitamme haastattelut välittömästi ja paikka täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja: asiakaspalvelupäällikkö Susanna Heini puh. 050 577 4335 kertoo sinulle mielellään lisää tehtävästä. Soittoajat pe 15.6. klo 9-11, ti 19.6. klo 14-16 ja  ke 20.6. klo 8-10.

Hakemukset: Lähetä ansioluettelo ja hakemus palkkatoiveineen sähköisen rekrytointijärjestelmämme kautta. Haethan mahdollisimman pian, viimeistään 27.6. mennessä.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1146370
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Hämeenlinna