(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelukoordinaattori
Poolia Suomi Oy / Swedbank

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.3.2018

Swedbank

Swedbank established its branch office in Helsinki in 2005. We serve selected clients by providing strategic advice, tailored solutions and a broad range of financial services. We work with full focus on our clients and combine a strong local commitment with a global network of partners. Providing a sustainable basis for common value creation, we build long-term client relationships. Swedbank in Finland belongs to the business area Large Corporates & Institutions.

Esittely

Swedbank Card Services hakee Suomen tiimiinsä positiivista ja asiakaspalveluhenkistä

Asiakaspalvelukoordinaattoria (Customer Service Specialist)

Helsinkiin.

Työ on kokoaikainen ja määräaikainen (yksi vuosi, jatko on mahdollinen) ja työt käynnistyvät pikaisesti/ sopimuksen mukaan.

Työtehtävät

Vastaat työssäsi korttilunastuspalveluiden tuki- ja koordinointipalveluista nykyisille ja uusille asiakkaille.

Työtehtäviisi ja vastuualueisiisi kuuluu:

- Nykyisten asiakkaiden tukipalvelut (korttitapahtumien selvittely ja reklamaatioiden hoitaminen, tilitysten valvominen, kk-raporttien laatiminen yms) puhelimitse ja sähköpostitse
- Sopimusten käsittely ja koordinointi uusille asiakkaille
- 2-asteen tuki Swedbank Card Services korttilunastusasiakkaille

Lisäksi työhösi kuuluu tiivis yhteydenpito Swedbankin sisäisiin sidosryhmiin sekä yhteistyökumppaneihin. Asiakaspalvelu tapahtuu pääosin sähköpostin ja puhelimen välityksellä ja työaika on arkisin klo 8-18 välillä.

Tiimiisi kuuluu Suomessa kaksi henkilöä ja koko Swedbankin sivuliikkeessä on noin 30 henkilöä, jotka muodostavat tiiviin ja toimivan työyhteisön kanssasi.

Edellytykset

Toivomme sinulta kaupallista koulutustaustaa sekä mielellään kokemusta finanssisektorilta hallinnon ja/tai asiakaspalvelutehtävien parista. Aiempi kokemus korttimaksujen lunastuksen saralta tai korttipalveluista ja yritysasiakaspalvelusta katsotaan eduksi.

Pidämme erityisen tärkeänä palveluhenkistä, huolellista ja positiivista asennetta sekä kiinnostusta työskennellä tiiviissä työorganisaatiossa ja oppia uutta. Työ edellyttää itsenäistä otetta, erinomaista asiakaspalveluasennetta sekä hyviä tiimityöskentelytaitoja. Toivomme myös, että suhtaudut myönteisesti ja joustavasti niin työtehtäviin kuin työaikoihin. Ilmaiset itseäsi selkeästi niin suullisesti kuin kirjallisestikin suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.

Asiakastyytyväisyys ja kollegoiden välinen hyvä yhteistyö, avoimuus ja auttamisen halu ovat tärkeimmät tavoitteet tässä tehtävässä; siksi etsimämme uuden tiiminjäsenen tulee myös olla aktiivinen ja ulospäinsuuntautunut persoona ja ylläpitää hyvää työskentelyilmapiiriä ja toimia muiden tiimiläisten ja kollegoiden tapaan koko Swedbankin lähettiläänä.

Edut

Swedbank tarjoaa monipuolisen ja haastavan tehtäväkentän korttipalveluiden parissa sekä mahdollisuuden tutustua kansainväliseen pankkitoimintaan. Yrityksen viihtyisät toimitilat sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa.

Lisätiedot

Mikäli kiinnostuit, haethan tehtävää pikimmin ja lisää hakiessasi englanninkielinen hakemus ja CV. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana eikä hakuaikaa ole määritelty, kannattaa siis olla nopea!

Hakuohjeet

Haku tapahtuu rekisteröitymällä kotisivuillamme osoitteessa www.poolia.fi. Pääset täyttämään tietojasi napsauttamalla hae-painiketta. Suosittelemme, että täytät profiilisi mahdollisimman kattavasti ja liität myös valmiin CV:si mukaan sekä valitset tehtävänimikevalikosta sinua kiinnostavat tehtävänimikkeet. Näin olet mukana myös tekemissämme hiljaisissa hauissa. Luotuasi profiilin voit liittää mukaan useampia tiedostoja Omien Sivujesi kohdassa "Liitetiedostot".