(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelukoordinaattori
Kh-Kiinteistöpalvelut

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.3.2018

Haemme Kh-Kiinteistöpalveluille

ASIAKASPALVELUKOORDINAATTORIA

vakituiseen työsuhteeseen pääkonttoriimme Lassilaan.

Olet asiakaspalvelun ammattilainen, jolle korkea palvelutaso on ihan perusjuttu. Vastaat tehtävässäsi asiakaspalvelupisteidemme eli aspojen päivittäisen työn sujuvuudesta ja varmistat aspojen palvelulaadun säilymisen huipputasolla tilanteessa kuin tilanteessa. Johdat oman esimerkin kautta, joten tarvittaessa tartut myös asiakaspalvelutyöhön.

Pidät huolen, että asiakaspalvelupisteiden työohjeet ja toimintamallit ovat ajan tasalla. Teet säännöllisesti kenttäkierroksia, joten tehtävässä tarvitaan ajokorttia. Vastaat aspojen rekrytoinnista ja uusien ihmisten perehdytyksestä. Olet nopea omaksumaan it-järjestelmiä, sillä vastaat aspojen järjestelmien käyttöosaamisesta ja -koulutuksista.

Seuraat ja raportoit mm. asiakaspuhelutilastoja ja teet tarvittavia korjaavia toimenpiteitä raporttien pohjalta. Olet hallintopäällikön apuna haltuunotoissa aspojen osalta ja avustat esimiehen osoittamissa projekteissa erikseen nimetyissä tehtävissä.

Toivomme hakijalta oma-aloitteisuutta ja pitkäjänteisyyttä. Olet joustava, ymmärrät työohjeiden merkityksen, mutta kykenet reagoimaan äkkinäisiin tilanteisiin ja tekemään tarvittaessa nopeasti itsenäisiä päätöksiä.

Kiinteistöhuoltoalan kokemus ja esimiestehtävät ovat tehtävässä hyödyksi, mutta perehdytämme sinut tehtävään myös näiltä osin. Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa, pidät perehdyttämisestä sekä kouluttamisesta. Tehtävässä tarvitaan Ms Officen -ohjelmien peruskäyttöosaamista.

Tarjoamme sinulle paikan vahvaa kasvua tekevässä vakavaraisessa yrityksessä ja hienon mahdollisuuden kehittää tehtävää vastaamaan kiinteistöalan nykyvaatimuksia.

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, lähetä hakemuksesi saman tien, sillä käynnistämme haastattelut heti. Hakuaika päättyy 18.3.2018. Lähetä hakemuksesi osoitteeseen pia.sahramo@khki.fi. Liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi.