Asiakaspalvelukoordinaattori kiinteistöalan yritykseen
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.8.2018



Työn kuvaus:
  Haemme nyt asiakkaamme toimeksiannosta asiakaspalvelukoordinaattoria Espooseen. Tehtävä on vakituinen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsopimus tehdään valitun henkilön ja asiakkaamme välille.
 
Sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelukoordinaattorin työstä tai vastaavista tehtävistä. Olet asiakaspalveluhenkinen ja sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot. Teet mielelläsi töitä tiimissä. Olet tottunut nopeatempoiseen työympäristöön ja muuttuviin tilanteisiin, mutta siedät myös rutiineja. Ongelmanratkaisutaitosi ovat erinomaiset.
 
Asenteeltasi olet positiivinen, oma-aloitteinen ja haluat oppia uutta. IT-taitosi ovat ajan tasalla ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Pärjäät työssäsi suomen kielen lisäksi englanniksi, ruotsin kielen osaamisen katsomme eduksesi.
 
Kiinteistösihteerin tehtäviin kuuluu asiakaspalvelu kasvotusten, puhelimitse ja sähköpostitse, yhteydenpito isännöitsijöihin ja yhteistyökumppaneihin, vikailmoitusten vastaanotto ja kirjaaminen, autopaikkojen ja saunavuorojen ylläpito sekä avainhallinta.
 
Kiinnostuitko?
 
Jos sinusta tuntuu, että tässä on sinun työpaikkasi, lähetä hakemuksesi Adeccon nettisivujen www.adecco.fi kautta ja liitä mukaan cv:si. Viimeinen hakupäivä on 19.8.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa keskiviikkona 15.8.2018 klo 14-15 Adeccon Mona Marttinen, 040 191 2805, mona.marttinen@adecco.fi
 

Asiakkaan tehtävänimike:  Kiinteistösihteeri


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Mona Marttinen


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1166456
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: HELSINKI