Asiakaspalvelukeskuksen päällikkö
Kela

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 30.6.2021

Eteläinen asiakaspalveluyksikkö koostuu Kymenlaakson, Päijät-Hämeen, Etelä-Karjalan ja Uudenmaan maakunnista, jonka väestöpohja on yli 2,2 milj. asukasta. Yksikön alueella sijaitsee useita isoja kaupunkeja, ja yksikön palveluiden toimivuus on koko Kelan palvelutoiminnalle merkittävä. Palveluverkkoon kuuluu 33 palvelupistettä. Yksikössä työskentelee 23 ryhmäpäällikköä ja reilu 300 palveluasiantuntijaa. Eteläinen asiakaspalveluyksikkö jakautuu kolmeen asiakaspalvelukeskukseen.

Haemme asiakaspalvelukeskukseen päällikköä johtamaan palvelutoimintaa Helsingin alueella 1.9.2021 alkaen.

Keskuksen palvelupisteissä hoidetaan Kelan paikallista palvelua ja kumppanuustyötä sekä valtakunnallista puhelinpalvelua. Lisäksi keskuksen alueelle kuuluu International House Helsinki -palvelupiste sekä palvelupiste Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa. Keskuksen päällikkönä suunnittelet, johdat ja valvot keskuksesi toimintaa. Keskuksessa työskentelee noin 100 palveluasiantuntijaa ja 6 ryhmäpäällikköä. Toimit ryhmäpäälliköiden esihenkilönä ja johdat heitä Kelan johtamisjärjestelmän mukaisesti. Vastaa keskuksesi palvelupisteiden asiakaspalvelusta, henkilöstöstä sekä toiminnan taloudellisuudesta ja tuloksellisuudesta yksikön toimintasuunnitelman ja tavoitteiden mukaisesti.

Toimit myös eteläisen asiakaspalveluyksikön johtotiimin jäsenenä osallistuen koko yksikön palvelujohtamiseen ja kehittämiseen. Lisäksi erikoistut keskuspäälliköiden välisessä työnjaossa koko yksikköä koskeviin tehtäväkokonaisuuksiin ja niiden koordinointiin. Yksi keskuspäälliköistä toimii työnsä ohella yksikön johtajan sijaisena ja lisäksi keskuspäälliköt toimivat toistensa sijaisina. Tehtävä on uusi ja sitä voidaan muokata ja kehittää toiminnan tarpeisiin.

Saatat olla etsimämme henkilö, jos tunnistat itsesi näistä:

-    Sinulla on ylempi korkeakoulututkinto.
-    Sinulla on kokemusta palveluorganisaation johtamisesta ja vaativista esimiestehtävistä sekä kumppanuus- ja sidosryhmätyöskentelystä.
-    Sinulla on osaamista ja näyttöä asiakaspalvelun ja asiakkuuksien kehittämisestä sekä kokemusta muutosten läpiviennistä.
-    Työskentelet analyyttisellä, itsenäisellä ja tavoitteellisella työotteella nopeasti kehittyvissä tilanteissa ja muuttuvassa toimintaympäristössä.
-    Sinulla on hyvät henkilöjohtamisen valmiudet ja kokemusta valmentavasta johtamisesta.
-    Sinulla on hyvä suomen kielen kirjallinen ja suullinen kielitaito. Muu kielitaito katsotaan eduksi.
-    Olet joustava, yhteistyökykyinen ja ongelmanratkaisutaitoinen, ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot.
-    Osaat tarpeen mukaan priorisoida ja delegoida tehtäviäsi.

Työssä on hallittava riittävät tiedot sosiaaliturvalainsäädännöstä ja sen toimeenpanosta erityisesti palvelujen järjestämisen ja johtamisen kannalta. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta.

Me tarjoamme sinulle:

-    kattavan työterveyshuollon ja hammashoidon
-    lounasedun 
-    tukea liikuntaan ja kulttuuriharrastuksiin 
-    joustoa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen.

Palkkaus määräytyy Kelan johdon palkkausjärjestelmän mukaisesti.

Kela voi teettää tehtävään valitusta henkilöstä turvallisuusselvityksen.

Kiinnostuitko?

Tutustu Kelaan työnantajana osoitteessa www.kela.fi/rekrytoi. Hae tehtävää sähköisessä rekrytointijärjestelmässämme viimeistään 25.7.2021. Liitä hakemukseen hakemuskirje ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.

Lisätietoja antaa 16.7.2021 saakka ma. yksikön johtaja Irma Parén, puh. 040 183 4548 ja 19.7.2021 alkaen ma. asiakkuusjohtaja Petteri Taponen.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot