(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluinsinööri
Vertex Systems Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.8.2018

Vertex etsii asiakaspalveluinsinööriä mekaniikan asiakaspalveluryhmään: oletko sinä tiimin uusin vahvistus?

Tule kehittämään Vertexiä ja luomaan kanssamme ohjelmistoalan parasta asiakaskokemusta.

Jo yli 18 000 käyttäjää suunnittelevat Vertexin ohjelmistoilla ympäristöystävällisempiä ja älykkäämpiä koneita, laitteita ja rakennuksia. Haluatko olla mukana kehittämässä tulevaisuuden suunnitteluratkaisuja?

Tarvitsemme mekaniikan asiakaspalvelutiimiimme vahvistusta. Dokumentointi ja koneenrakennusohjelmistomme sisällön tuottaminen asiakkaillemme on oma tärkeä vastuualueesi. Lisäksi voit osallistua myös asiakastukipalveluun, kouluttamiseen, asiakasprojektien käyttöönottoon ja konsultointiin.

Työskentelet tiiviisti tiimin kanssa ja voit itse vahvasti vaikuttaa työnkulkuun ja työtapoihin. Työ edellyttää oma-aloitteista tiedonhankintaa ja jäsentämistä, teknisten yksityiskohtien selvittämistä ja sisällön tuottamista käyttäjille. Pystyt itsenäiseen työskentelyyn, mutta olet myös tiimipelaaja. Sinulla on hyvä ja selkeä kirjallinen ja suullinen viestintätyyli myös englanniksi.

Toivomme sinulta teknistä koulutusta (insinööri tai diplomi-insinööri) sekä käytännön kokemusta CAD-järjestelmistä ja tiedonhallintaohjelmista. Tärkeintä on kuitenkin, että asenteesi on kohdallaan ja olet kiinnostunut koneenrakennusmaailmasta ja asiakaspalvelutyöstä.

Tamperelainen Vertex Systems on jo 40 vuotta luonut innovatiivisia ratkaisuja suunnittelijoiden ja tiedonhallinnan avuksi. Henkilökuntamme on alan parhaimmistoa ja kehitämme osaamistamme jatkuvasti.

Tutustu meihin: www.vertex.fi/rekry

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Jaakko Salmela, 045 636 0611, tai jaakko.salmela@barona.fi. Hae viimeistään 21.8.2018!