Nyt haemme Tiedekulmaan
ASIAKASPALVELUHENKILÖÄ
määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2022 asti.
Helsingin yliopiston Tiedekulmassa olet tieteen äärellä, keskustakampuksen ytimessä, maailman parhaimpiin kuuluvan yliopiston olohuoneessa. Tiedekulmassa ovat kaupungin kiinnostavimmat tiedesisällöt, kahvilasta löytyy evästä pieneen ja suureen nälkään, ja kirjakaupasta yliopistotuotteiden lisäksi kestävät ja kauniit lahjat.
HY247 eli Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy on Helsingin yliopiston omistama Inhouse-yhtiö, joka tarjoaa parasta kiinteistöpalvelua yliopistolaisille. Teemme työtämme suurella sydämellä, jotta opiskelu, työnteko ja tapahtumat sujuvat kaikilla kampuksilla. Tiedekulmassa HY247 vastaa asiakaspalvelusta ja host-tiimin toiminnasta.
Työsi ja työkaverisi
Asiakaspalvelutiimi antaa Tiedekulmalle kasvot ja takaa asiakkaidemme hyvän vierailukokemuksen. Asiakaspalvelijana vastaat Tiedekulman arjen pyörittämisestä ja turvallisuudesta. Asiakaspalvelua teet niin paikan päällä kuin Tiedekulman kuin eri viestintäkanavissakin.
Työsi on kokoaikaista ja ajoittuu pääosin arkisin klo 8–20 välille. Työpäivän aikana käsittelet Tiedekulman tapahtuma- ja kokouskyselyitä, ohjeistat tapahtumajärjestäjiä ennakkovalmisteluissa ja päivität Tiedekulman somekanavia ja nettisivua. Osallistut Tiedekulmassa järjestettävien tapahtumien toteuttamiseen yhdessä Tiedekulman muun henkilöstön kanssa ja varmistat, että paikan päällä kaikki sujuu onnistuneesti. Autat ja opastat Tiedekulman vierailijoita erilaisissa vaihtuvissa kysymyksissä ja tilanteissa.
Kurkkaa tapahtumapalveluista lisää täältä: https://www.helsinki.fi/fi/tiedekulma/jarjesta-tilaisuus
HY247:n asiakaspalvelutiimi Tiedekulmassa koostuu tiimipäälliköstä, kokoaikaisista asiakaspalveluhenkilöistä ja osa-aikaisista opiskelija-hosteista. Yhdessä Tiedekulman muun henkilöstön kanssa teemme työtä sitoutuneesti ja vastuullisesti.
Nauru raikuu usein ja äänekkäästi: meillä on hyvä yhteishenki ja ammattimainen asenne.
Sinä
Tiedekulman asiakaspalvelija on reipas ja ratkaisukeskeinen tiimipelaaja. Arvostamme positiivista asiakaspalveluasennetta ja ystävällistä otetta työhön. Nautit työskentelystä paikassa, jossa jokainen päivä on erilainen. Hoidat paineen ja kiireenkin keskellä palvelutilanteet tyylikkäästi loppuun asti. Innostut uuden oppimisesta, haluat olla mukana kehittyvässä organisaatiossa luomassa laadukasta palvelua ja vaikuttamassa omaan työympäristöösi.
Toimit sujuvasti digitaalisessa ympäristössä ja otat helposti haltuun uusia työkaluja ja järjestelmiä. Olet valmis harjoittelemaan erilaisten AV-laitteiden käytön ja oppimaan, miten tapahtumat toteutetaan teknisesti. Asiakaspalvelutyö sujuu sinulta kotimaisten kielten lisäksi myös englanniksi.
Muu kielitaito on etu.
Kiinnostuitko?
Jätäthän hakemuksesi ja CV:si meille su 13.2.2022 mennessä.
Tehtävästä lisätietoja antaa tiimipäällikkö Linda Håkansson
p. 050 5017639 tai linda.hakansson@helsinki.fi.
Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy on Helsingin yliopiston omistama vuoden 2018 alussa toimintansa aloittanut inhouse -yhtiö. Yhtiömme tarjoaa parasta kiinteistöpalvelua yliopistolaisille, opiskelijoista työntekijöihin. Olemme reippaan 300 työntekijän palveluorientoitunut työyhteisö ja teemme työtä onnistuneen opiskelun ja työskentelyn mahdollistamiseksi suurella sydämellä.