(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluhenkilö
Tarkett Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.4.2018

Haemme nyt asiakaspalveluhenkilöä Espooseen

Tehtävänkuvaus:

Asiakaspalveluhenkilönä pääset toimimaan monipuolisissa asiakaspalvelu- ja myynnin tukitehtävissä Espoon Leppävaaran toimipisteestä käsin. Työskentelet arkisin ma-pe klo 8-16 aikavälillä. Työpäiväsi koostuvat tilausten vastaanottamisesta ja järjestelmään syöttämisestä, asiakaskyselyihin vastaamisesta sekä yhteydenpidosta tehtaille esim. tilausten aikatauluja koskevissa asioissa sekä toimitusseurannasta ja yhteydenpidosta kuljetusliikkeisiin. Lisäksi tiimin tehtäviin kuuluu paikallisen varaston hallinnointia ja reklamaatioiden käsittelyä. Työskentelet SAP-järjestelmän parissa, aktivoit tuotekoodeja sekä päivität hintatietoja. Työssäsi tuet kenttämyyjiä ja hoidat laadukkaasti monipuoliset asiakaspalvelutehtävät. Vuositasolla malliston uudistukset ja vuosihinnastojen päivitystyöt tuovat omat erikoisprojektinsa arjen rutiineihin.

Yleistä:

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on valmista kokemusta puhelimitse ja sähköpostitse tapahtuvasta asiakaspalvelutyöstä. Eduksesi on, että sinulla on jo kokemusta SAP-järjestelmän käytöstä. Pohjoismaisessa organisaatiossa käytetään työkielenä suomen lisäksi paljon ruotsia ja tehtaiden kanssa englantia, joten toivomme molempien kielten sujuvaa hallintaa. Arvostamme positiivista luonnetta ja tarkkaa työskentelytapaa, eikä ajoittaisesta stressinsietokyvystäkään ole haittaa. Nautit sekä asiakkaiden auttamisesta että järjestelmien parissa työskentelystä. Työyhteisössämme panostetaan viihtyisään ja kannustavaan ilmapiiriin. Siksi toivomme myös sinun arvostavan näitä asioita, ja tuovan persoonallasi oman panoksesi hyvään työyhteisöön. Tehtävään annetaan kattava perehdytys ja tukenasi on jatkossakin esimies ja ammattitaitoinen tiimi.

Tarjoamme sinulle:

- Mielenkiintoisen työtehtävän vakaassa, kansainvälisessä ja alansa johtavassa yrityksessä
- Monipuolisen tehtävän asiakaspalvelutyössä
- Laadukkaat tuotemerkit, joiden parissa on ilo työskennellä
- Osaavan ja rennon tiimin, jossa työskennellä
- Kiinteän kuukausipalkan ja kattavan perehdytyksen työhösi

Odotamme sinulta:

- Numerotarkkuutta ja huolellisuutta
- Kokemusta asiakaspalvelutyöstä
- Hyviä vuorovaikutustaitoja englanniksi ja ruotsiksi
- Positiivista ja palveluhenkistä asennetta
- Tiimityöskentelytaitoa

Työ alkaa sopimuksen mukaan. Lisääthän hakemustekstiin palkkatoiveesi.

 

Haku:

Hae tehtävään rekisteröimällä itsesi hakijaksi osoitteessa http://www.empore.fi/tyopaikat 22.04.2018 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Emporen rekrytointikonsultti Susanna Eskola, puh. 040 620 8387 tai sähköpostitse susanna.eskola@empore.fi.