(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluhenkilö Helsingin Ruoholahteen
Coor

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.4.2019
Me coorilaiset elämme palvelulle: hoidamme asiakkaidemme kiinteistöjä, siivoamme, huolehdimme aulapalvelun sujuvuudesta ja teemme paljon muuta, jotta arki erilaisissa kiinteistöissä ja toimitiloissa toimisi parhaalla mahdollisella tavalla.   Nyt haemme asiakaspalveluhenkilöä asiakaskohteeseemme Helsingin Ruoholahteen. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen, ja työaika on pääsääntöisesti arkisin klo 8 - 16.   Asiakaspalveluhenkilönä teet monipuolisesti eri tehtäviä asiakaskohteessamme ja yksikään työpäivä ei ole samanlainen. Sinä olet se henkilö johon käännytään kun tarvitaan apua toimistolla. Sinä huolehdit mm. neuvottelutilojen ja auditorion järjestelyistä, opastat asiakasyrityksen työntekijöitä ja vieraita AV-laitteiden käytöissä,  noudat, toimitat ja siirrät erilaisia tuotteita asiakaskohteessa, teet muuttojen esivalmisteluita ja avustat sisäisissä muutoissa sekä varmistat, että tavarat ovat oikeilla paikolla ja järjestyksessä.   Odotamme sinulta erinomaiset asiakaspalvelutaidot, hyvää suomen kielen taitoa ja ajokorttia. Tehtävä on erittäin monipuolinen ja siksi on tärkeää että sinulla on hyvä organisointikyky ja kyky priorisoida työpyyntöjä. Perehdytämme sinut työtehtäviisi ja tarjoamme koulutus- ja kehittymismahdollisuuksia. Pääset osaksi reipasta ja kehittymishaluista työyhteisöä, jossa panostamme työturvallisuuteen ja hyvään työilmapiiriin.   Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Minna Pitzen, minna.pitzen@coor.com.   Täytä hakemus mahdollisimman pian, viimeistään 26.5.2019. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.