(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluhenkilö, Encore Ympäristöpalvelut Oy
Encore Ympäristöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.12.2019

Encore Ympäristöpalvelut on perustettu vuonna 1943. Toimimme pitkään nimellä Paperinkeräys, ja ympäristöalan pioneerina opetimme suomalaiset kierrättämään 1940-luvulla. Tänään autamme suomalaisia siirtymään kertakäyttökulttuurista puhtaaseen tulevaisuuteen. Tarjoamme monipuolisen valikoiman yritysten älykkäitä ympäristöpalveluita vuokralavoista eri materiaalien kierrätykseen ja energiaratkaisuihin. Edustamme myös paperin tuottajayhteisöä. Arvojamme ovat luottamus, rohkeus, vastuullisuus ja kumppanuus. Konsernimme liikevaihto vuonna 2018 oli noin 80,2 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 230. Lue lisää encorepalvelut.fi

Omaatko ratkaisukeskeisen asenteen eikä hymysi hyydy kiireen keskellä tai tiukan paikan tullessa? Etsimme juuri sinua Encore Ympäristöpalvelut Oy:lle asiakaspalvelutehtäviin. Jos ympäristöhuolto ja kierrätys on sinulle tärkeä asia, tulet viihtymään Encoren porukassa. Työpaikka sijaitsee Helsingin Kalasatamassa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Onnistut tehtävässä, jos omaat luontaisen asiakaspalvelukyvyn, näppärät tietotekniset taidot, tilannetajua ja järjestelmällisen työskentelytavan. Olet ratkaisukeskeinen henkilö ja tunnistat kohdat, joissa voit tarjota asiakkaalle asiakaskokemusta parantavia palveluita. Vaikka työ on asiakaspalvelutyötä, on myyntimahdollisuuden tunnistaminen suuressa osassa palveluneuvojan arkea ja myynnilliset taidot kasvavassa roolissa.

Erinomaiset vuorovaikutustaidot, oma-aloitteisuus ja palava halu oppia uutta ja kehittyä on resepti onnistumiseen tehtävässä. Toivomme myös, että opit nopeasti uusia IT-järjestelmiä. Kokemus D365 käyttöjärjestelmästä katsotaan eduksi. Edellytämme sujuvaa suomen kielen taitoa, muu kielitaito on eduksi.

Tehtäviisi kuuluu palveluneuvontaa sekä puhelimitse että sähköisesti. Palvelukanava voi vaihdella päivän aikana useastikin, eli mukaudut muutoksiin jouhevasti ja nautit hektisestä työtahdista. Aiempi kokemus vastaavanlaisista tehtävistä on eduksi, mutta asenteesi ja tapasi toimia ratkaisee. Osaat sujuvasti soveltaa saamaasi perehdytystä ja tukimateriaalia oma-aloitteisesti, jotta ratkaiset asiakkaan ongelman mahdollisimman jouhevasti.

Työsuhde alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, eli haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.12.2019.
Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR-konsultti Laura Rantanen arkisin klo 9-15 tai sähköpostitse laura.rantanen@adecco.fi.