(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluhenkilö, CityBike Finland Oy
CityBike Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.1.2020

Helsingin, Espoon ja Vantaan kaupunkipyöräpalvelu yhdistää julkisen liikenteen kaupunkipyöräpalvelun kanssa niin, että pyöräilystä on tullut osa pääkaupunkiseutulaisten jokapäiväistä liikkumista. Kaupunkipyöräpalvelu vaatii kattavan pyöräverkoston lisäksi hyväkuntoiset pyörät sekä varmuuden niiden saatavuudesta ja luotettavuudesta. Kaupunkipyöräpalvelu on tarkoitettu myös turisteille ja se auttaa kaupunkikuvan parantamisessa.

Kaupunkipyörät otetaan taas käyttöön keväällä 2020. Helsingissä on silloin käytössä 2 410 pyörää ja 241 pyöräasemaa alueella, joka ulottuu kantakaupungista Pitäjänmäelle, Oulunkylään ja Puotilaan asti. Espoossa kaupunkipyöriä on yhteensä 1 090 ja asemia 109. Vantaalla kaupunkipyöriä tulee olemaan 1 000 ja asemia 100.

Lisää tietoa kaupunkipyöräpalvelusta: www.hsl.fi/kaupunkipyörät

Haemme nyt CityBike Finland Oy:lle Kaupunkipyöräpalveluun määräaikaiseen työsuhteeseen Helsinkiin reippaita asiakaspalveluhenkilöitä, jotka hoitavat pääkaupunkiseudun kaupunkipyörätoiminnan asiakaspalvelun. Ensimmäisillä työntekijöillä työ alkaa maaliskuun alussa ja kestää pisimmillään marraskuun puoliväliin asti. Asiakaspalveluhenkilöt aloittavat työssä porrastetusti kevään aikana siten, että viimeisimmät työntekijät aloittavat työssä toukokuun alussa. Työtä tehdään klo 7-19 välillä kahdessa vuorossa, myös iltaisin ja viikonloppuisin. Tehtävä on kokopäiväinen. Työsopimus solmitaan valittujen työntekijöiden ja Adeccon välille.

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta, paineensietokykyä, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä. IT-taitosi ovat ajan tasalla ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus contact /call center- tai asiakaspalvelutyöstä auttaa sinua tehtävässä menestymisessä. Käytät työssäsi sujuvasti suomea ja englantia. Kykenet palvelemaan asiakkaita myös ruotsin kielellä.

Persoonana olet sosiaalinen ja positiivinen asiakaspalvelija. Olet tehokas, ongelmanratkaisukykyinen ja joustava. Asenteeltasi olet asiakaslähtöinen, omatoiminen, yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka ottaa vastuun työstään. Hymy kuuluu äänestäsi ja pysyt rauhallisena myös haastavissa asiakaspalvelutilanteissa.

Asiakaspalveluhenkilön tehtävässä hoidat puhelimitse ja sähköpostitse asiakaspalvelua sekä -neuvontaa ja pidät yhteyttä kaupunkipyörätiimiin. Ratkaiset mahdollisuuksien mukaan asiakkaan ongelmia jo puhelinsoiton aikana ja tarvittaessa ohjaat asian eteenpäin. Työssäsi saat toimia itsenäisesti, kartuttaa osaamistasi ja olla mukana tärkeänä osana Kaupunkipyörätoimintaa.

Tarjoamme sinulle tilaisuuden pitkään kausityöhön mukavassa työyhteisössä sekä mahdollisuuden toimia osana kaupunkiliikkumista edistävää palvelua. Saat työhön kattavan perehdytyksen.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen www.adecco.fi -sivulla ja liitä mukaan CV ja hakemusteksti, jossa kerrot, miksi juuri sinä olet hyvä valinta avoimeen tehtävään. Kerro hakemuksessasi myös, että millaisella aikavälillä pystyisit työskentelemään. Viimeinen hakupäivä on 6.3.2020. Lisätietoja tehtävästä antaa HR-konsultti Mari Haapala numerosta 040 845 1012 tai sähköpostitse mari.haapala@adecco.fi.