Asiakaspalveluhenkilö, CityBike Finland Oy
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.5.2018



Työn kuvaus:
  Helsingin ja Espoon kaupunkipyöräpalvelu yhdistää julkisen liikenteen kaupunkipyöräpalvelun kanssa niin, että pyöräilystä tulee osa helsinkiläisten ja espoolaisten jokapäiväistä liikkumista. Kaupunkipyöräpalvelu vaatii kattavan pyöräverkoston lisäksi hyväkuntoiset pyörät sekä varmuuden niiden saatavuudesta ja luotettavuudesta. Kaupunkipyöräpalvelu on tarkoitettu myös turisteille ja se auttaa kaupunkikuvan parantamisessa.
  
Kaupunkipyörät otettiin taas käyttöön keväällä 2018. Vuonna 2018 kaupunkipyörillä voi rullailla entistä useampi. Helsingissä on nyt käytössä 1 500 pyörää ja 150 pyöräasemaa alueella, joka ulottuu kantakaupungista Munkkiniemeen, Pasilaan ja Kumpulaan asti. Espoossa kaupunkipyöriä tulee olemaan 700 ja asemia 70. Asemat sijoittuvat metron läheisyyteen.
  
Lisää tietoa kaupunkipyöräpalvelusta: www.hsl.fi/kaupunkipyörät

Haemme nyt CityBike Finland Oy:lle Kaupunkipyöräprojektiin Helsinkiin reipasta asiakaspalveluhenkilöä tiimiin, joka hoitaa sekä Helsingin että Espoon asiakaspalvelun. Työ alkaa heti sopimuksen mukaan ja kestää pisimmillään lokakuun loppuun. Kyseessä on kokopäivätyö, ja työvuoroja on myös viikonloppuisin ja iltaisin. Työsopimus solmitaan valittujen työntekijöiden ja Adeccon välille.
 


Toivomme sinulta: 
Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta, paineensietokykyä, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä. IT-taitosi ovat ajan tasalla ja pysyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus contact /call center- tai puhelintyöstä auttaa sinua tehtävässä menestymisessä. Käytät työssäsi sujuvasti suomea, ruotsia ja englantia.
  
Persoonana olet sosiaalinen ja positiivinen asiakaspalvelija.  Olet tehokas, ongelmanratkaisukykyinen ja joustava. Asenteeltasi ole asiakaslähtöinen, omatoiminen, yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka ottaa vastuun työstään. Hymy kuuluu äänestäsi ja pysyt rauhallisena myös haastavissa asiakaspalvelutilanteissa.
 


Tehtäviisi kuuluu: 
Asiakaspalveluhenkilön tehtävässä hoidat puhelimitse ja sähköpostitse asiakaspalvelua sekä -neuvontaa ja pidät yhteyttä kaupunkipyörätiimiin. Ratkaiset mahdollisuuksien mukaan asiakkaan ongelmia jo puhelinsoiton aikana ja tarvittaessa ohjaat asian eteenpäin. Työssäsi saat toimia itsenäisesti, kartuttaa osaamistasi ja olla mukana tärkeänä osana Kaupunkipyörätoimintaa.
 


Tarjoamme sinulle: 
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä mukavassa työyhteisössä ja mielenkiintoisessa projektissa. Lisäksi saat kattavan perehdytyksen työhösi.
  
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen www.adecco.fi -sivulla ja liitä mukaan cv ja hakemusteksti, jossa kerrot, miksi juuri sinä olet hyvä valinta avoimeen tehtävään. Viimeinen hakupäivä on 23.5.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Maiju Pussinen tiistaina 22.5. klo 9-10 numerosta 046 876 0349 ja muina aikoina sähköpostitse maiju.pussinen@adecco.fi.
 


Kiinnostuitko? 
Hae työpaikkaa klikkaamalla ”Hae tätä työpaikkaa”-painiketta. Voit rekisteröityä työnhakijaksi tekemällä joko täyden rekisteröinnin tai pikarekisteröinnin. Rekisteröinnin yhteydessä voit liittää mukaan myös hakemuksesi ja CV:si. Mikäli sinulla on kysyttävää avoinna olevasta työpaikasta, voit olla yhteydessä työpaikkailmoituksessa mainittuun Adeccon yhteyshenkilöön.

Asiakkaan tehtävänimike:  Asiakaspalveluhenkilö


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Maiju Pussinen, +35846 876 0349


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1133049
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: HELSINKI