Etsimme Tampereelle asiakaspalveluhenkistä ja aktiivista
Asiakaspalveluassistenttia
Asiakaspalveluassistentin tehtäviin kuuluu yleisen asiakaspalvelun lisäksi asiakkaidemme tarpeiden kartoitus puhelimitse, sähköpostitse sekä chat-palvelun välityksellä. Vastaat asiakkaiden selvityspyyntöihin ja teet samalla tiiviisti yhteistyötä muiden osastojemme, kuten tuotemarkkinoinnin kanssa. Lisäksi työpäiväsi sisältävät myyntitilausten käsittelyä, toimitusten seurantaa sekä asiakastietojen päivitystä.
Tehtävässä pääset osoittamaan myös myynnillisen osaamisesi avustamalla myyntineuvottelijoitamme myyntitarjousten tekemisessä sekä kartoittamalla olemassa olevien asiakkaiden ostotarpeita. Odotammekin sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja sekä aktiivista ja oma-aloitteista otetta myyntityöhön.
Minkälaista henkilöä etsimme?
Toivomme sinulta löytyvän tehtävään soveltuva kaupallisen alan koulutus (esim. merkonomi tai tradenomi) tai jonkin verran kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Edellytämme hyvää kielitaitoa sekä valmiutta hoitaa asiakaspalvelutilanteita tarvittaessa sujuvasti myös englanniksi.
Kaikkea ei tarvitse osata ennestään, sillä tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen tehtävään ja saat tueksesi kannustavat ja mukavat työkaverit. Ennen kaikkea arvostamme reipasta ja toimeen tarttuvaa asennetta sekä vastuullista ja huolellista työotetta myös kiiretilanteissa.
Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi sekä CV palkkatoiveineen 14.8.2022 mennessä hakuportaalimme kautta. Toivomme sinun pystyvän aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian.
Tutustu F9:iin työpaikkana ja lue työntekijöidemme urapoluista lisää täältä.
Seuraa meidän arkeamme myös somessa.