(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluassistentti
Foodstock

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.7.2019

ASIAKASPALVELUASSISTENTTI

Haemme Foodstock Oy:n asiakaspalvelutiimiin kahta (2) energistä ja tinkimättömällä palveluasenteella varustettua asiakaspalveluassistenttia. Toinen tehtävistä on vakituinen ja toinen noin 1 ½ vuoden määräaikainen opintovapaan sijaisuus.  

Hankinta- ja logistiikkaoperaattori Helsinki Foodstock on osa Kotipizza Group -konsernia. Foodstockin asiakkaita ovat konsernin omien ravintolakonseptien (Kotipizza, Chalupa, Social Burgerjoint ja No Pizza) lisäksi merkittävät ulkoiset ravintolaketjut, kuten Subway, Espresso House ja Rolls. 

ME?

Sillä samalla intohimolla, jolla asiakkaamme valmistavat maan parhaat pizzat, burgerit ja muut herkut, ponnistelemme me 12 hengen voimin Helsingin Kalasatamassa, tavoitteenamme asiakkaidemme kovien odotusarvojen täyttäminen laadukkaiden ja tuoreiden raaka-aineiden suhteen kerta toisensa jälkeen. 

Olemme asettaneet Foodstockissa riman itsellemme erittäin korkealle – haluamme, että meidät tunnetaan timanttisesta asiakaspalvelusta ja vastuullisesti tuotetuista raaka-aineista. Ilman tämän yhteisen tavoitteemme eteen työskentelevää, erittäin motivoitunutta yhteisöämme, emme pystyisi tarjoamaan markkinoiden parasta toimitusvarmuutta, tehokkuutta ja laatua. 

Asiakaspalveluassistenttina solahdat saumattomaksi osaksi viiden hengen asiakaspalvelutiimiämme. Tiimin ohjaimissa operoi Customer Service Managerimme Emmi, joka puskee omalla energisellä esimerkillään koko joukkueen tekemistä ja osaamista eteenpäin.

Tämä poppoo vaatii paljon, mutta antaa vielä enemmän.

TEHTÄVÄSI?

Asiakaspalveluassistenttinamme toimit tärkeänä linkkinä asiakkaidemme ja Foodstockin välillä. Asiakkaamme soittavat sinulle, kun heillä on kysymyksiä tai eteen tulleita ongelmia tai haasteita ratkaistavanaan. Kuten varmasti arvaat, ongelmatilanteissa puhelut eivät aina käynnisty iloisissa tunnelmissa, mutta sinun tehtävänäsi on varmistaa, että tilanne viedään haastavista lähtökohdista huolimatta maaliin tehokkaasti ja rakentavan positiivisessa yhteistyöhengessä. Vaikka poppoomme koostuukin rennoista ja positiivisista persoonista, asiakaskokemukseen tämä porukka suhtautuu tiukkapipoisesti. Teemme hommamme isolla intohimolla ja suurella sydämellä. Joka ikinen päivä. 

Vastuullasi sinulla on myös omia asiakkaita, joihin pääset tutustumaan pintaa syvemmältä. Filosofiamme kuitenkin on, että jokainen Foodstockin asiakas on koko tiimin asiakas, joten kaveria ja asiakasta ei jätetä yksin missään tilanteessa. 

SINÄ?

Mahtavaa, jos sinulla on jo kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä, mutta tärkeintä meille on oikea asenne! 

Meillä oikea asenne tarkoittaa palavaa halua auttaa asiakasta ja käyttää kaikki mahdolliset oljenkorret asiakkaiden ongelmien ratkaisemiseksi – positiivisella otteella. Mitään tilannetta ei jätetä ratkaisematta, vaan kaikki kyllä järjestyy, kun tahtoa löytyy. 

Vauhtimme on toisinaan todella kovaa ja suunnitelmat voivat muuttua lennosta. Kohtaamastamme kiireisestä arjesta suoriutumiseen apua antaa lehmän hermot, priorisoinnin jalo taito sekä joustava suhtautuminen äkillisten muutosten selättämiseen. 

Miltä kuulostaa? Jos kiinnostuit, niin lähetäthän hakemuksesi ja CV:si viimeistään 5.8. sähköpostitse osoitteeseen rekry@kotipizzagroup.com. Liitä hakemukseen myös palkkatoiveesi ja kerro, kummasta mahdollisuudesta olet kiinnostunut. Tai kenties molemmista!

Lisätietoja hakuun liittyen saat Kotipizza Groupin HR-johtaja Mirka Palmilta maanantaina 29.7. klo 13.00 – 15.00 numerosta +358 40 5718002.