(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluassistentti
Karas-Sana Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.6.2019

Tule asiakaspalvelumme tiimiin joko Lohjalle tai Helsinkiin ja innostu merkityksellisestä työstä kanssamme.

ASIAKASPALVELUASSISTENTTI

Sinulla on kokemusta esim. asiakasrekisteristä, laskutuksesta, asiakaspalvelusta. Olet ennen kaikkea erittäin hyvä asiakaspalvelija ja tarkka. Toimit erinomaisesti tiimissä, ja itsenäinen työskentely sekä omatoimisuus ovat valttejasi. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus esim. AMK.

Keskeiset tehtäväsi ovat:

  • vastata Sana-lehden asiakaspalvelusta
  • ylläpitää Sana-lehden tilaajarekisteriä ja ajaa soittolistat myynnille lehtijärjestelmästä
  • hoitaa asiakkaiden laskutuksen
  • toimia markkinoinnin apuna hyödyntäen lehtijärjestelmää

Lue lisää tehtävästä ja meistä: kansanraamattuseura.fi/rekry.

Lisätietoja tehtävästä antaa Karas-Sana Oy:n toimitusjohtaja
Terhi Rajala, puh. 050 526 0255, varmimmin 17.6. ja 18.6. klo 14-16.
Hakemukset ja CV:t 19.6.2019 klo 12 mennessä henkilöstöpäällikkö
Tarja Pohjolan-Pirhoselle hakemukset@sana.fi