(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluassistentti
Tokmanni

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.7.2018

Onko asiakaspalvelu sinun juttusi? Kuuluuko hyväntuulisuus äänestäsi ja onko sinulla aito halu auttaa asiakkaita?


Etsimme asiakaspalvelutiimiimme ammattitaitoista ja ystävällistä asiakaspalveluassistenttia tarjoamaan asiakkaillemme helpon, nopean ja miellyttävän asioinnin puhelimessa ja muissa asiakaspalvelukanavissa.


Työtehtäväsi
Olet yhteydessä sekä kuluttaja- että yritysasiakkaisiimme vastaten puheluihin sekä kirjallisiin asiakaspalautteisiin eri kanavissa. Selvität reklamaatioita tehden yhteistyötä eri osastojen kanssa, ja yhdessä muun asiakaspalvelutiimin kanssa vastaat siitä, että asiakkaamme saavat erinomaista palvelua puhelinvaihteestamme puhelinvaihteen aukioloaikoina. Teet tärkeää työtä toimiessasi suorana kontaktina ja yrityksemme käyntikorttina asiakkaidemme suuntaan.


Mitä odotamme sinulta?
Odotamme sinulta aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä, erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä positiivista, aidosti asiakaspalveluhenkistä asennetta. Ystävällisyytesi ja hyväntuulisuutesi kuuluvat puheestasi ja pystyt auttamaan asiakasta rauhallisesti ja selkeästi haastavammissakin asiakastilanteissa. Tarvitset työssä oma-aloitteisuutta asioiden selvittämiseen ja kykyä ja rohkeutta tuottaa ratkaisuja asiakkaan kysymyksiin erilaisissa palvelutilanteissa. Olet vastuuntuntoinen ja hoidat aloittamasi asiat loppuun asti. Pysyt rauhallisena, vaikka työlistalle kertyisikin ajoittain paljon tehtäviä. Tiimin jäseneksi solahdat hienosti, jos olet muiden tiimin jäsenten lailla yhteistyötaitoinen ja avulias. Pystyt kommunikoimaan sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti suomeksi ja tarvittaessa myös englannin kielellä. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Työssä käytetään tavallisimpia toimistosovelluksia (Ms Office) ja toiminnanohjausjärjestelmää. Kaupallinen koulutus tai kokemus kaupan alasta ja erityisesti myymälätyöskentelystä on hyödyksi, mutta ei välttämätön kriteeri tässä tehtävässä menestymiseksi.


Mitä tarjoamme sinulle?
Tässä tehtävässä pääset hyödyntämään asiakaspalveluosaamistasi, vaikuttamaan merkittävällä tavalla asiakaskokemukseen ja olemaan mukana luomassa tulevaisuuden Tokmannia. Pääset tekemään töitä mukavien, avuliaiden ja huumorintajuisten kollegoiden kanssa ja tarjoamme sinulle myös hyvät koulutusmahdollisuudet ja henkilöstöedut. 


Hakuohje ja lisätiedot
Työtä tehdään kahdessa eri vuorossa: klo 8-16 tai 10-18, ja kuhunkin työviikkoon sisältyy vähintään yksi iltavuoro. Tehtävä on noin vuoden mittainen määräaikaisuus ja työ alkaa viimeistään syyskuun alussa. Toimipaikka sijaitsee Tokmannin hallinto- ja logistiikkakeskuksessa Etelä-Mäntsälässä Lahden moottoritien varrella vain noin 30 minuutin ajomatkan päässä kehä III:lta. Hae tehtävää sähköisellä hakulomakkeella mahdollisimman pian, mutta viimeistään 18.7. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa HR-asiantuntija Joanna Tuhkanen p. 040 546 3709 tiistaina 10.7. klo 10-11 ja perjantaina 13.7. klo 12-13.