Asiakaspalveluasiantuntija
Suomen Sokeri Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.11.2019

Tule meille Kirkkonummen Kantvikiin 

Asiakaspalveluasiantuntija

Haemme palveluhenkistä ja organisointikykyistä henkilöä vahvistamaan Suomen Sokeri Oy:n asiakaspalvelutiimiä. 

Tehtäviisi kuuluu asiakastilausten käsittely, toimitusjärjestelyt, asiakaslaskutus sekä myynnin tukitoimet. Päivittäisessä työssä hoidat sisäistä ja ulkoista yhteydenpitoa sekä ylläpidät järjestelmätietoja. Työskentely tapahtuu osin itsenäisesti ja osaava asiakaspalvelutiimimme on tukenasi. 

Odotamme sinulta yhteistyökykyä ja palveluhenkisyyttä sekä vahvaa organisointikykyä. Työkokemuksesi on asiakaspalvelu-, logistiikka- ja/ tai vientitehtävistä. Olet tottunut käyttämään toiminnanohjausjärjestelmää, esim. meillä käytössä olevaa SAP ERP/SD.  

Työskentelyssäsi olet huolellinen, mutta et jää hiomaan yksityiskohtia. Käytät harkintaa silti nopeisiin päätöksiin pystyen. Olet oma-aloitteinen ja aloitekykyinen, et hätkähdä kiireestä vaan silloinkin sinulla langat pysyvät käsissä. Koulutuksesi voi olla tradenomi tai vastaava. Kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi englanniksi, niin suullisesti kuin kirjallisestikin.  

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän arvostetussa, kansainvälisessä yrityksessä, joka valmistaa ja markkinoi kaikkien suomalaisten tuntemia tuotteita. Pääset osallistumaan tilaus-toimitusketjun kehittämisprojekteihin nopeasti sähköistyvässä työympäristössä. Saat hyvän perehdytyksen tehtävään, mutta pääset myös tuomaan omia näkemyksiä ja ideoita toimintamme kehittämiseksi. Toimipaikkasi sijaitsee idyllisessä Kantvikissa, Kirkkonummen perinteikkäässä tehdasympäristössä, vain puolen tunnin ajomatkan päässä Helsingin keskustasta. 

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola puh. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 4.12. klo 13-15 sekä 9.12. klo 9-12. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 11.12. 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot