(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelu-koordinaattori
Puumerkki Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.2.2021

Asiakaspalvelutiimimme palvelee sisäisiä ja ulkoisia asiakkaitamme joustavasti puhelimitse sekä sähköpostilla. Asiakasyhteydenottojen lisäksi tiimimme vastaa asiakaspalveluun liittyvistä taustatöistä ja tarjoaa tukea Puumerkin toimintaan liittyvissä kysymyksissä.

Asiakaspalvelukoordinaattori

Haemme asiakaspalvelutiimiimme Keravalle määräaikaiseen kesätyöhön asiakaspalvelukoordinaattoria. Työtehtäviin kuuluu mm. tilausten ja tarjousten tekemistä, reklamaatioiden käsittelyä, asiakastilien hallintaa sekä kuljetusten selvittämistä. Työ on pääsääntöisesti puhelin- ja päätetyöskentelyä. Meillä pääset tekemään työtä ammattitaitoisen, innostuneen ja nuorekkaan tiimin kanssa.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta myynti ja/tai asiakaspalvelusta. IT-taitosi on ajan tasalla ja omaksut uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Sinulla on hyvä paineensietokyky ja pystyt tarkkaan ja järjestelmälliseen työskentelyyn myös paineen alla.

Tehtävässä tarvitaan hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Rakentamiseen ja puualaan liittyvä kokemus ja/tai koulutus auttaa selviämään tehtävistä paremmin. Olet tärkeä osa pientä ja motivoitunutta joukkoa ja työpanoksesi vaikuttaa myös merkittävästi asiakastyytyväisyyteen. Siksi työtehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hyviä yhteistyötaitoja, joustavuutta ja oma-aloitteisuutta sekä asiakaslähtöistä ajattelua.

Puumerkissä noudatetaan kaupanalan työehtosopimusta. Olemme savuton työpaikka.

Lisätietoja tehtävästä antaa tiiminvetäjä Maarit Nordström-Liukkonen, maarit.nordstom-liukkonen@puumerki.com tai puh. 020-7450552

Laita hakemuksesi ja CV  28.2.2021 mennessä oheisesta linkistä.