Asiakaspalvelu-koordinaattori
Puumerkki Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.1.2019

Valtakunnallinen asiakaspalvelutiimimme palvelee sisäisiä ja ulkoisia asiakkaitamme joustavasti puhelimitse sekä sähköpostilla. Asiakasyhteydenottojen lisäksi tiimimme vastaa asiakaspalveluun liittyvistä taustatöistä ja tarjoaa tukea Puumerkin toimintaan liittyvissä kysymyksissä.

Asiakaspalvelukoordinaattori

Haemme asiakaspalvelutiimiimme Keravalle määräaikaiseen työsuhteeseen asiakaspalvelu-koordinaattoria sekä kahta kesätyöntekijää. Työtehtäviin kuuluu mm. tilausten ja tarjousten tekemistä, reklamaatioiden käsittelyä, asiakastilien hallintaa sekä kuljetusten selvittämistä. Työ on pääsääntöisesti puhelin- ja päätetyöskentelyä. Meillä pääset tekemään työtä ammattitaitoisen, innostuneen ja nuorekkaan tiimin kanssa.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta myynti ja/tai asiakaspalvelusta. IT-taitosi on ajan tasalla ja omaksut uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Sinulla on hyvä paineensietokyky ja pystyt tarkkaan ja järjestelmälliseen työskentelyyn myös paineen alla.

Tehtävässä tarvitaan hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Rakentamiseen ja puualaan liittyvä kokemus ja/tai koulutus auttaa selviämään tehtävistä paremmin. Olet tärkeä osa pientä ja motivoitunutta joukkoa ja työpanoksesi vaikuttaa myös merkittävästi asiakastyytyväisyyteen. Siksi työtehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hyviä yhteistyötaitoja, joustavuutta ja oma-aloitteisuutta sekä asiakaslähtöistä ajattelua.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelun tiiminvetäjä Tiia Suominen, puh. 050-5117439

Laita hakemuksesi ja CV  28.2.2019 mennessä oheisesta linkistä tai sivuiltamme www.puumerkki.fi


https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?97ea7344

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1225384
  • Työsuhde: Kesätyö
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Kerava
  • Lisätietoja antaa: Tiia Suominen, tiia.suominen@puumerkki.com