Kotimainen vuonna 1969 perustettu Treston on yksi maailman johtavista ergonomisten työpisteratkaisujen valmistajista ja toimittajista. Valmistamamme tuotteet sopivat vaativiin teollisiin ja teknisiin ympäristöihin. Yli 15 000 asiakasta ympäri maailmaa luottaa meihin.
Workplaces for happier workfaces - työpisteillä työhyvinvointia. Uskomme, että kestävä liiketoiminta perustuu motivoituneisiin ja hyvinvoiviin työntekijöihin, sekä yrityksen kyvylle muuntautua ja uudistua.
Teollisuusympäristöissä onnistumisessa auttavat ketterästi muunneltavat työtilat, jotka vastaavat niin yksilön kuin liiketoiminnan muuttuviin tarpeisiin. Fiksut työpiste- ja materiaalivirtaratkaisut, jotka saavat niin yrityksen kuin yksilönkin yltämään parhaimpaansa ympäristöä kunnioittaen. Trestonin vuosikymmenten kokemus teollisuusympäristöistä, laadukkaat tuotteet ja osaamisemme ergonomiasta, ESD-suojauksesta ja LEAN-ajattelusta auttavat asiakkaitamme pitämään sekä työntekijät että liiketoiminnan kunnossa.
Arvojamme ovat iloinen asiakas, rohkeus ja uskallus, yhdessä onnistuminen sekä nälkäisyys tyytyväisenäkin. Annamme arvojemme näkyä arjessa, ponnistelemme asiakkaan toiveiden täyttämiseksi, otamme vastuuta ja opimme virheistämme, onnistumme yhdessä ja iloitsemme hyvistä saavutuksista.
Haemme Treston Oy:lle KAHTA (2) ASIAKASPALVELIJAA TUOTANNONSUUNNITTELUTIIMIIN. Työsuhteet ovat vakituisia, ja voit työskennellä joko Jyväskylässä tai Turussa.
Työtehtäviin kuuluu muun muassa:
-Sisäiset asiakaspalvelutehtävät ja tuotannonsuunnittelun avustaminen
-Tytäryhtiöiltä tulevien tilausten käsittely, vahvistaminen ja seuranta toiminnanohjausjärjestelmässä
-Sekä tytäryhtiöiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa kommunikointi.
Tuotannonsuunnittelutiimiin kuuluu tuotannonsuunnittelupäällikkö, kaksi tuotannonsuunnittelijaa sekä seitsemän työnjärjestelijää. Osa henkilöistä vaikuttaa Turussa, osa Jyväskylässä.
Haemme henkilöitä, joilla on kokemusta asiakaspalvelutehtävistä tai niitä tukevista tehtävistä (tilaustenkäsittely, tilaus-toimitusketjun hallinta jne.). Koulutustaustallasi ei ole merkitystä haettavan tehtävän kannalta, vaan tehtävässä menestyminen edellyttää:
-Hyviä ERP-käyttötaitoja sekä Microsoft Office -ohjelmien hallintaa
-Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, itseohjautuvaa ja analyyttista työskentelyotetta, rutiininsietokykyä, ongelmanratkaisukykyä sekä asiakaspalvelutaitoja
-Sujuvaa suomen kielen taitoa sekä sujuvaa kirjallista englannin kielen taitoa, sillä tytäryhtiön edustajien kanssa kommunikoidaan pitkälti englanniksi. Suullisen englannin kielen hyvä hallinta on eduksi, ja saksan ja ranskan kielten osaaminen on plussaa, mutta ei missään tapauksessa edellytys
-Kokemus valmistavan teollisuuden tilaus-toimitusketjun hallinnasta luetaan eduksi.
Kyseessä on päivätyö, jossa työaika on 37,5 h/vko, ja työsuhteessa noudatetaan liukuvaa työaikaa. Palkkaus tapahtuu sopimuksen mukaan, ja työt alkavat sopivien henkilöiden löydyttyä.
Miksi töihin Trestonille?
Tarjoamme sinulle työpaikan vakaassa, kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä, jonka kulttuurissa kuuntelemme, arvostamme ja kannustamme ammatilliseen kasvuun. Kehitämme toimintatapojamme jatkuvasti ja osallistavan johtamisen myötä pääset mukaan erilaisiin kehityshankkeisiin. Työtä tehdään hybridimallin mukaisesti moderneja työvälineitä käyttäen.
Arvostamme työntekijöiden hyvinvointia sekä työn ja vapaa-ajan tasapainoa. Työsuhde-etuina tarjoamme mm. (kulttuuri- ja liikuntaedun, laajan työterveyshuollon, työkykyvakuutuksen, ergonomiset työpisteet, joustavat työajat ja koko henkilöstölle yhteisen tulospalkkion). Lisätietoja: https://www.treston.fi/tietoa-meista/uramahdollisuudet
Kiinnostuitko?
Jätäthän hakemuksesi palkkatoiveen kera työpaikkailmoituksessa olevan hakulinkin kautta. Hakuaika päättyy 29.1.2023. Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa Adeccolta Derek Kinnunen, puh. 040 627 5757 / derek.kinnunen@adecco.fi.