Asiakaspalvelijoita tekniseen tukeen, Turku
ManpowerGroup Solutions

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.10.2018
ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

 

Oletko näppärä ratkomaan erilaisia ongelmia? Onko tekniikan ihmeellinen maailma sinun juttusi? Nyt sinulla on mahdollisuus yhdistää nämä ja maailmanluokan asiakaskohtaamiset yhdessä muiden mämppäriläisten kanssa!

Etsimme nyt ManpowerGroupin asiakaspalvelukeskukseemme Turkuun asiakaspalvelijoita tekniseen tukeen työskentelemään Telia Häiriöilmoitus ja Telia Helppi -palveluissa.

Tehtävässä autat Telian kuluttaja-asiakkaita teknisissä kysymyksissä monikanavaisesti puhelimitse, chatin kautta sekä sähköpostilla. Asiakaskohtaamiset ovat monipuolisia, aiheena voi olla esimerkiksi:

  • Tuotteiden ja palveluiden vikatilanteet sekä niiden analysointi ja ratkaiseminen
  • Kanavapakettien asennus ja käyttöönotto sekä vikatilanteet
  • Verkkoyhteysongelmien ratkaiseminen ja tietokoneiden ja modeemien asetusten korjaukset
  • Sähköpostiongelmien ratkaiseminen ja sähköpostiohjelmien asetusten korjaaminen
  • Haittaohjelmien poistaminen asiakkaiden päätelaitteilta
  • Laitteiden ja ohjelmistojen käytön opastus

Ensiluokkaiseen asiakaskohtaamiseen kuuluu myös lisämyynti ja näin parhaiden kokonaisratkaisujen löytäminen asiakkaalle tarkkaa pelisilmää käyttäen.

Haemme Turkuun uusia mämppäriläisiä vakituisiin ja ensisijaisesti kokoaikaisiin työsuhteisiin. Tarjolla on iltapainotteisia työvuoroja sekä mukavia viikonloppuvuoroja. Jos olet kiinnostunut osa-aikaisesta työstä, niin sekin onnistuu, sillä tarjoamme 18-37,5 tuntia viikossa. Tämä tehtävä sopii siis erinomaisesti myös opiskelijalle!

Mitä toivomme sinulta

Toivomme sinulta mämppäriläisen ominaisuuksia, joita ovat ketteryys, iloisuus, innokkuus ja asiakaslähtöisyys. Näemme nopeasti lisämyyntitilaisuudet asiakaspalvelukohtaamisissa ja tartumme niihin reippaalla palveluasenteella.

Toivomme, että sinulla on jo valmiiksi vahva tekninen pohjatietämys, jonka olet saavuttanut esimerkiksi harrastuneisuuden tai työkokemuksen kautta. Osaat toimia loogisesti ja ratkaisukeskeisesti asiakastilanteissa myynnillisyyttä unohtamatta. Työskentelet sujuvasti ja tavoitteellisesti eri kanavien välillä – käytännössä pystyt vaihtamaan puhelinasiakaspalvelusta chat-palveluun ilman ongelmia.

Mitä tarjoamme sinulle

Tehtävässä pääset hyödyntämään osaamistasi sekä haastamaan ja kehittämään itseäsi mielenkiintoisessa työssä. Tämän lisäksi tarjoamme innostavan työporukan, jonka yhteishenki on ensiluokkainen. Touhuamme yhdessä aktiivisen Syke-työnhyvinvointitiimimme innoittamana, joka pitää huolen porukkamme henkisestä ja fyysisestä jaksamisesta myös työn ulkopuolella. Meillä kaikilla on joustavat työajat, joihin voi itse vaikuttaa ennalta. Noudatamme ICT-alan työehtosopimusta, joten taskuusi kilahtaa paitsi kilpailukykyinen tuntipalkka myös lisäansioita myyntituloksista!

Lisätietoa

Työt alkavat sopimuksen mukaan palkallisella kahden tai kolmen viikon koulutusjaksolla. Työaikamme ovat pääsääntöisesti arkisin klo 7:45-20:15 –välillä, jonka lisäksi on välillä päivystysvuoro klo 22 asti, ja lauantaisin ja sunnuntaisin 8:45 -16:45 –välillä, jolloin päivystysvuoro on klo 20 asti.

Etsimme nyt erityisesti ilta- ja viikonloppuvuoroihin kollegoja, tunteja tulee olemaan 18-37,5h/vko omien toiveiden ja tilausmäärien mukaan. Palkallisen koulutusjakson ajan toivomme sinun pystyvän sitoutumaan klo 8-16 vuoroihin. Jokaiselle tehtävään valitulle tullaan tekemään turvallisuusselvitys, ja työtehtävä edellyttää turvallisuusselvityksen läpimenemisen.

Mikäli jokin tehtävän sisällöstä jäi mietityttämään, palvelupäällikkömme Mirka Lempinen vastaa mielellään kysymyksiin! Mirkan tavoitat numerosta 040 664 7924, hän on kalenteristaan varannut aikoja 6.11. klo 15-15:30 ja 14.11. klo 15-15:30, jolloin hänet tavoittaa. Rekrytointiprosessin etenemisestä voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810. 

Käy jättämässä hakemuksesi ja rekisteröimässä profiilisi osoitteessa www.manpower.fi heti tai viimeistään 25.11.2018. Haethan nopeasti, sillä hakemuksia käydään läpi jo hakuaikana!

Tutustu työyhteisöömme Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/contactcenterturku/

https://www.instagram.com/mgsccturku/

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1197921
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Varsinais-Suomi