(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelijoita koronaneuvontaan
Barona Customer Care Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.9.2020

Haluatko olla mukana luomassa uutta ja yhteiskunnallisesti merkittävää palvelua? Etsimme puhelinasiakaspalvelijoita opastamaan soittajia koronaan liittyvissä kysymyksissä! Tehtävään valittavilta henkilöiltä emme odota terveysalan koulutusta, vaan tätäkin tärkeämpää on empaattinen asenne, pitkäjänteisyys ja erinomaiset vuorovaikutustaidot.

Haemme nyt asiakaspalvelijoita koronaneuvontaan Kuusamo-Oulu akselille. Työtä on mahdollista tehdä kotoa käsin, jolloin edellytyksenä on erinomainen nettiyhteys sekä asianmukainen ja tietoturvallinen työskentelytila.

Tehtävänäsi on neuvoa asiakkaita ystävällisesti ja annettujen ohjeiden mukaisesti ja ohjata heidät tarvittaessa oikean palvelun piiriin. Olethan työtavaltasi rauhallinen ja pitkäjänteinen, joka ei hätkähdä hassuistakaan kysymyksistä! Työ edellyttää hyviä asiakaspalvelutaitoja, palvelualttiutta ja ihmisläheistä otetta sekä myös tämän päivän IT-taitoja ja kykyä käyttää useita työkaluja samanaikaisesti. Arvostamme myös hyvää englannin ja ruotsin kielen taitoa. Sinut perehdytetään tehtävään huolellisesti ja saatavillasi on työyhteisön tuki erilaisia etäkanavia hyödyntäen.

Haemme työntekijöitä eri pituisiin määräaikaisiin työsuhteisiin. Työtunteja pyrimme tarjoamaan joustavasti sopimuksen mukaan, elämäntilanteesi huomioiden – kerro siis meille, miten olet käytettävissä ja mihin tuntimääriin pystyt sitoutumaan! Työaika voi sijoittua maanantaista sunnuntaihin klo 8–18 välille.

Työt alkavat sopimuksen mukaan ja työsuhteessa noudatamme Asiakaspalvelu- ja telemarkkinointialaa koskevaa työehtosopimusta.

Lisätietoja tehtävästä saat arkisin klo 9-10 henkilöstökonsultti Sakran Nuojualta, numerosta 0505716584.