Asiakaspalvelijoita Helsingin Palvelukeskukseen Vallillaan!
Helsingin kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.1.2020
Helsingin kaupunki
Palvelukeskus Helsinki kehittää ja tuottaa puhelin- ja hyvinvointipalveluita Helsingin kaupungin toimialoille ja liikelaitoksille sekä tukee kotona asumista monipuolisilla teknisillä ratkaisuilla ja palveluilla.

Lisäksi Palvelukeskus Helsinki toimii kumppanina Helsingin kaupungin kouluissa ja päiväkodeissa, monipuolisissa palvelukeskuksissa, palvelutaloissa sekä sairaaloissa. Palvelukeskus on mukana yli 100 000 ruokahetkessä päivittäin ja siellä hoidetaan myös siivouspalveluita.

Palvelukeskus tarjoaa parhaan palvelukokemuksen asiakkaille, sidosryhmille ja henkilöstölle ”Parasta yhdessä” –arvolupauksen mukaisesti. Palvelukeskus on Helsingin kaupungin liikelaitos ja se työllistää noin 1500 henkilöä.

Palvelukeskus Helsinki - Parasta yhdessä!

Toimenkuva
Etsimme asiakaspalvelijoita Helsingin Palvelukeskukseen Vallilaan!

Asiakaspalvelijana työskentelet puhelin- ja hyvinvointipalveluiden yksikössä. Pääsääntöisenä työtehtävänäsi on sosiaali- ja terveyspalveluiden asiakkaiden kuljetustilausten vastaanotto, välitys ja koordinointi. Suurin osa tilauksista vastaanotetaan puhelimitse, mutta asiakkaat voivat lähettää niitä myös sähköisesti. Työskentelet tietokoneella omalla työpisteelläsi muun tiimin ympäröimänä. Tässä työssä pääset laajentamaan jo aikaisemmin kartuttamaasi asiakaspalvelukokemusta sekä haastamaan itseäsi mielenkiintoisten työtehtävien parissa.

Palvelukeskus on auki vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri, mutta työaikasi tulee pääsääntöisesti sijoittumaan joko aamu- tai iltavuoroon Palvelukeskuksen tarpeiden mukaisesti.

Alla olevasta linkistä pääset tutustumaan työhön tarkemmin:
https://www.youtube.com/watch?v=te_SRO1F5AI
Odotamme sinulta
Tarjoamme sinulle:
• Viihtyisän työympäristön hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Vallilassa
• Kattavan perehdytyksen työhösi sekä esimiesten ja työkavereiden tuen päivittäisessä työssäsi
• Merkityksellisen, monipuolisen ja mielenkiintoisen työn puhelimitse tehtävän asiakaspalvelutyön parissa

Edellytämme sinulta:
• Täysi-ikäisyyttä
• Sujuvaa suomen kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksesi
• Aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä

Menestyt tehtävässä, jos omaat:
• Paineensietokykyä sekä erittäin tarkan ja huolellisen työotteen
• Hyvät tietotekniset taidot, joiden ansiosta omaksut nopeasti uusien järjestelmien yhtäaikaista käyttöä
• Erinomaiset asiakaspalvelutaidot ja aikaisempaa kokemusta vastaavasta työstä
• Helsingin kaupungin aluetuntemusta
Muut tiedot
Työ alkaa 10.2.2020 kahden viikon perehdytysjaksolla, joka järjestetään ma-pe klo 8-16. Työvuoroja on tällä hetkellä tarjota kahtena päivänä viikossa (16 h/vko) 31.5.2020 asti, jonka jälkeen katsotaan mahdollinen jatko.

Tämä työ täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä ja haastatteluja tehdään jo hakuajalla. Älä siis epäröi, vaan hae paikkaa osoitteessa www.vmp.fi ja kerro miksi juuri sinä olet etsimämme asiakaspalvelija.

Lisätietoja tehtävästä antaa HR-Koordinaattori Hanna Rättö, puh. 0403075110 ja e-mail hanna.ratto@vmp.fi. Puhelintiedustelut arkisin klo 9-15.
Kesto
31.5.2020 asti, jatko mahdollinen
Lisätietoja
Hanna Rättö, hanna.ratto@vmp.fi, 0403075110
Hakeminen
Hae paikkaa viimeistään 29.01.2020 mennessä.
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1331040
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu, Muu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Tuntityö
  • Hakuaika päättyy: 29.1.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Hanna Rättö (hanna.ratto (a) vmp.fi)
  • Puhelin: 0403075110
  • Sijainti: Helsinki