(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelijoita Fujitsu Finlandin IT-tukeen Baronalle Fuengirolaan
Barona Fuengirola

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.8.2020

Haaveiletko työskentelystä Espanjan auringon alla? Miltä kuulostaa vakituinen työ ulkomailla, jossa pääset kehittymään asiakaspalvelun ja IT-tuen ammattilaiseksi? Meillä saattaa olla paikka juuri sinulle, lämpöä hehkuvassa Fuengirolassa, Baronan asiakaspalvelukeskuksessa!

Meillä Baronan asiakaspalvelukeskuksessa Fuengirolassa on ammattitaitoinen tiimi, joka tuottaa Fujitsu Finlandille erilaisia IT-tukipalveluja ja asiakaspalvelua asiakasyritystemme loppuasiakkaille sekä työntekijöille. Meillä työntekijät työskentelevät monipuolisissa rooleissa, ja eteneminen myös haastavampiin asiantuntijarooleihin on mahdollista kokemuksen karttuessa. Sinut toivottaa tervetulleeksi tiivis työporukka, joka viihtyy yhdessä työn lisäksi myös vapaa-ajalla.

Haemme tiimimme vahvistukseksi nyt uusia asiakaspalvelijoita Fujitsu Finlandin Service Deskiin. Työ alkaa syksyn aikana sopimuksen mukaan ja työsuhde solmitaan Baronan kanssa.

Mitä työtä teemme ja kenelle se sopii?

Tehtävämme on tuottaa teknistä käyttötukea asiakasyritystemme asiakkaille. Annamme ohjelmistoneuvontaa, ratkaisemme tietotekniikkaongelmia sekä suoritamme erilaisia vianselvitystoimenpiteitä. Lisäksi tiimissämme tehdään palvelukoordinointia ja toimimme sidosryhmien kanssa yhteistyössä. Työskentelemme monikanavaisesti puhelimitse sekä sähköpostin ja muiden sähköisten kanavien kautta. Työ on ohjeistettua ja tukea annetaan pääasiassa Microsoft-työasemaympäristöihin.

Toivomme, että sinulla olisi jo jonkin verran työkokemusta IT-tuen tehtävistä ja aitoa kiinnostusta kehittyä alalla edelleen. Kokemusta tärkeämpää on kuitenkin, että nautit ongelmien ratkaisemisesta ja erilaisien asiakkaiden parissa työskentelystä. Päivät ovat ajoittain hyvin hektisiä, joten paineensietokyky ja kyky priorisoida asioita ovat tärkeitä ominaisuuksia. Meillä on myös mahdollisuus edetä urallasi oman kiinnostuksesi ja osaamisesi perusteella.

Toivomme sinulta:

  • hyvää osaamista Windows työasemaympäristöistä 7 ja 10
  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää hallintaa
  • kokemusta AD käyttäjähallinnasta
  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta

Työajat ja palkkaus

Tehtävä on vakituinen sekä kokoaikainen päivätyö, ja arvostamme pidempiaikaista sitoutumista tehtävään. Palkkauksessa noudatamme paikallista työehtosopimusta ja lisäksi sinun on mahdollista tienata bonuksia päivittäiseen tekemiseesi perustuen.

Miksi Baronalle Fuengirolaan?

Espanjan asiakaspalvelukeskuksemme tarjoaa auringon ja leppoisan tiimin lisäksi haastavan ja mielenkiintoisen työn. Työilmapiirimme on iloinen ja motivoiva, eikä työtä tarvitse tehdä yksin – ympärillä on huippujengi! Voit käydä tutustumassa meihin nettisivuillamme: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/fuengirola/ ja löydät meidät myös Instagramista @baronafuengirola. Lisätietoja meistä saat webinaaristamme "Usein kysytyt kysymykset": https://youtu.be/MqEVD91kUbI .

Kohti uusia haasteita?

Laita hakemuksesi tulemaan ja kerro miksi sinä olisit sopiva vahvistus asiakaspalvelutiimiimme! Kerrothan hakemuksessasi, milloin voisit aloittaa työskentelyn ja kuinka pitkäksi aikaa olet valmis sitoutumaan. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja valinnat tehdään sopivien henkilöiden löytyessä!

Me Baronalla seuraamme ja noudatamme vallitsevaan tilanteeseen liittyviä viranomaisohjeita. Haastattelut suoritetaan turvallisuus huomioiden. Huomioithan myös, että valituilta henkilöiltä edellytetään nuhteetonta taustaa. Tehtävän luonteen vuoksi valituilta henkilöiltä tarkastetaan luottotiedot ja sekä tehdään turvallisuusselvitys. Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastattelulla, joten tarkkailethan sähköpostiasi!

Lisätietoja antaa Matti Vihermaa, numerosta +34674781631.