(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelijoita Fuengirolaan
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2019

Oletko asiakaspalveluhenkinen, ongelmanratkaisukeskeinen, uudet järjestelmät nopeasti oppiva ja etsit työtä Espanjan aurinkorannikolta? Arvostatko ylivertaista asiakaskokemusta ja haluat olla osa huipputiimiä? Mikäli vastasit kysymyksiin kyllä, meillä saattaa olla sinulle pitkäaikainen paikka avoinna tiimissämme!

Baronalla on Espanjan Fuengirolassa oma, yli 250 hengen asiakaspalvelukeskus, josta käsin tuotamme yritysasiakkaidemme ydintoimintoja ulkoistettuna palveluna. Nyt etsimme joukkoomme uusia, rohkeita baronalaisia tiimiin, jossa hoidetaan suomalaisen sähkönsiirtoyrityksen asiakaspalvelua. Töiden aloitus on kevään 2019 aikana.

Tehtävän kuvaus

Asiakaspalvelijan työ Espanjassa tarjoaa auringon ja rennon tiimin lisäksi haastavan ja mielenkiintoisen työnkuvan. Tiimissä hoidetaan asiakaspalvelutehtäviä, sopimus ja laskutusasioita puhelimitse, sähköpostilla ja chatilla. Työmme ei sisällä myyntiä.

Toivomme, että sinulla on hyvät IT-taidot ja pystytkin nopeasti omaksumaan uusia järjestelmiä. Suurin osa tehtävistä hoidetaan suomen kielellä, mutta olisi hienoa, että sinulla olisi valmius työskennellä myös englanniksi. Ruotsin kielen hallitseminen on iso plussa, koska tuotamme palvelua myös ruotsiksi.

Millaisia asiakaspalvelijoita etsimme?

Etsimme joukkoomme ennen kaikkea joustavaa tiimipelaajaa, jolta ei mene sormi suuhun haastavammissakaan asiakastapauksissa! Tehtävässä menestyäksesi sinulta tulisi löytyä iloista ja reipasta asiakaspalveluasennetta sekä taitoa ja halua tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia. Näppärä tietokoneenkäyttötaito on myöskin eduksi tehtävän oppimisessa. Koska puhelinasiakaspalvelussa on välillä ruuhkapiikkejä, paineensietokyky, oikea asenne ja joustavuus ovat ominaisuuksia, joita arvostamme. Työssä tarvitset lisäksi hyvää ongelmanratkaisukykyä sekä oma-aloitteisuutta. Innostumme valtavasti, jos olet englannin- ja ruotsinkielentaitoinen, joten muistathan mainita kielitaidostasi hakemuksessasi. Valmis osaaja sinun ei kuitenkaan tarvitse olla, sillä tehtävään on perehdytys työsuhteen alussa.

Työajat ja palkkaus

Palkkauksessa noudatamme paikallisen telecenter-alan työehtosopimusta. Maksamme kiinteää kuukausipalkkaa, jonka lisäksi maksamme suoritepalkkiota tehokkuudesta ja laadusta perustuen päivittäiseen tekemiseesi. Työ on vakituinen ja kokoaikainen, 39 tuntia viikossa, ja työvuorot sijoittuvat ma – pe 7 – 17 välille. Lisäksi tarjolla on satunnaisesti ilta- ja viikonloppuvuoroja.

Miksi Baronalle Fuengirolaan?

Olemme Aurinkorannikon suurin suomalaisia työllistävä yritys ja palvelukeskuksessamme työskennellään erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja back office-tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Palvelukeskuksessa työskennellään omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä.

Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä erityisesti hyvästä yhteishengestä. Parasta työntekijöidemme mielestä meillä työskentelyssä on yhteisöllinen ilmapiiri ja mahtavat kollegat sekä viihtyisät työtilat. Lisäksi kehuja tulee luotettavuudesta sekä työntekijöiden työhyvinvointiin panostamisesta. Järjestämme työntekijöillemme yhteistä virkistystoimintaa rantapilateksesta karting-autoiluun ja E-sports turnauksista museovierailuihin ja vaellusretkiin.

Lisätietoa asiakaspalvelukeskuksessa työskentelystä löydät täältä: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/

Voit tulla myös keskustelemaan työtehtävästä ja rekrytointiprosessistamme chattiimme arkisin klo 10-14 osoitteessa: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/fuengirola/

Mitä vielä mietit - jätä hakemus jo tänään!

Laita hakemus tulemaan ja kerro miksi sinä olisit sopiva vahvistus asiakaspalvelutiimiimme! Kerrothan hakemuksessasi milloin voisit aloittaa työskentelyn ja kuinka pitkäksi aikaa olet valmis sitoutumaan.

Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja valinnat tehdään sopivien henkilöiden löytyessä!

Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastattelulla, joten tarkkailethan sähköpostiasi! Lisätietoja antaa rekrytointikonsultti Jarita Laitinen arkisin numerosta 0408382804.