Asiakaspalvelijoita asiantuntijatehtäviin Fuengirolaan
Barona Fuengirola

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.11.2018

Hakuaika päättyy 30.11.2018

Etsikö Aurinkorannikolta työtä, jossa pääset työskentelemään asiakaspalvelun, ongelmanratkaisun ja tiedonhaun parissa? Oletko lyömätön uuden tiedon oppija ja omaksuja ja haluat tarjota laadukasta asiakasneuvontaa niissä vaativimmissakin tilanteissa? Jos vastasit näihin kyllä, niin jatka lukemista!

Haemme nyt tarkkoja asiakaspalveluosaajia tiimiin, joka tarjoaa puhelimitse, sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa sekä chatissä neuvontapalveluja. Töiden aloitusajankohta on tammikuun 2019 aikana.

Työn kuvaus

Työssäsi pääset tarjoamaan mielenkiintoista asiantuntijaneuvontaa, jossa erilaiset lait ja säädökset tulevat tutuiksi. Työ on monipuolista, sillä neuvontapalveluiden lisäksi työnkuvaan kuuluu tallennustehtäviä, tiedonhakua ja asiakkaiden tietojen päivittämistä erilaisissa järjestelmissä. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja eikä lakikirjat käsissä tarvitse valmistautua haastatteluun. Koulutamme uudet työntekijämme asiakkaan neuvontapalveluihin heti työsuhteen alkaessa ja pidämme huolta työntekijöidemme kehittymisestä säännöllisten koulutusten avulla.

Mitä odotamme hakijalta

Tehtävässä menestyvät ne henkilöt, jotka eivät hätkähdä suuren tietomäärän opiskelun edessä ja nauttivat uuden tiedon omaksumisesta sekä ovat luontaisia asiakaspalvelijoita. Oikeudelliset ja liiketaloudelliset opinnot sekä työkokemus aloilta nähdään etuna.

Työssämme käytössä on useita järjestelmiä, jonka vuoksi edellytämme sujuvaa tietokoneen käyttöä ja erityisesti MS Office –ohjelmien tuntemusta.

Tehokkuus, joustavuus, järjestelmällisyys ja hyvä paineensietokyky ovat myös avaintekijöitä tiimissämme. Päätyökielemme on suomi, mutta päivittäin otamme vastaan myös ruotsin- ja englanninkielisiä kontakteja, joten kerrothan hakemuksessasi tarkemmin kielitaidostasi. Etenkin hyvä ruotsinkielentaito luetaan hakijan eduksi.

Työn luonteen vuoksi rekrytointiprosessissa eteneville tehdään turvallisuusselvitys.

Mitä tarjoamme

Työssä pääset kehittymään asiakaspalvelussa ja asiantuntijatehtävässä monipuolisesti eri kanavia pitkin ja huipputiimin sisällä. Työsuhde on kokoaikainen ja tarjoamme mahdollisuudet pitkäaikaiseen työskentelyyn Etelä-Espanjan auringon alla. Valinnan osuessa kohdallesi, työllistyt Baronan Espanjan maayhtiölle ja pääset osaksi Barona-konsernia. Baronalla on Espanjan Fuengirolassa oma noin 250 hengen asiakaspalvelukeskus, josta käsin tuotamme yritysasiakkaidemme ydintoimintoja ulkoistettuna palveluna. Maksamme työstä paikallisen työehtosopimuksen mukaista kuukausipalkkaa.

Työajat tehtävässä sijoittuvat maanantaista perjantaihin klo 7.00 ja 19.00 välille.

Miten etenemme

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, lähetäthän hakemuksesi 30.11 mennessä. Jos sinulla heräsi jotain kysyttävää ja haluat saada lisätietoja, olethan yhteydessä rekrytointikonsulttiimme Jarita Laitiseen arkisin klo 10-11 p. 0408382804.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1200540
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Ulkomaat/Espanja