(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelijoita asiantuntijatehtäviin Fuengirolaan!
Barona Fuengirola

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.8.2018

Etsikö Aurinkorannikolta työtä, jossa pääset työskentelemään asiakaspalvelun, ongelmanratkaisun ja tiedonhaun parissa? Oletko lyömätön uuden tiedon oppija ja omaksuja ja haluat tarjota laadukasta asiakasneuvontaa niissä vaativimmissakin tilanteissa? Jos vastasit näihin kyllä, niin jatka lukemista!

Baronalla on Espanjan Fuengirolassa oma noin 250 hengen asiakaspalvelukeskus, josta käsin tuotamme yritysasiakkaidemme ydintoimintoja ulkoistettuna palveluna. Haemme nyt tarkkoja asiakaspalveluosaajia tiimiin, joka tarjoaa puhelimitse, sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa sekä chatissä ajoneuvojen verotuksiin ja rekisteröinteihin liittyviä neuvontapalveluja. Töiden aloitusajankohta on lokakuun aikana.

Työn kuvaus

Työ on pääasiassa puhelimitse, sähköpostitse ,chatin välityksellä sekä sosiaalisen median kautta tehtävää vastuullista asiakasneuvontaa, jossa erilaiset lait ja säädökset tulevat tutuiksi. Neuvontapalveluiden lisäksi työnkuvaan kuuluu tallennustehtäviä, tiedonhakua ja asiakkaiden tietojen päivittämistä erilaisissa järjestelmissä. Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja eikä lakikirjat käsissä tarvitse valmistautua haastatteluun. Koulutamme uudet työntekijämme asiakkaan neuvontapalveluihin heti työsuhteen alkaessa ja pidämme huolta työntekijöidemme kehittymisestä säännöllisten koulutusten avulla.

Mitä odotamme hakijalta

Tehtävässä menestyvät ne henkilöt, jotka eivät hätkähdä suuren tietomäärän opiskelun edessä ja nauttivat uuden tiedon omaksumisesta sekä ovat luontaisia asiakaspalvelijoita. Oikeudelliset ja liiketaloudelliset opinnot sekä työkokemus aloilta nähdään etuna.

Työssämme käytössä on useita järjestelmiä, jonka vuoksi edellytämme sujuvaa tietokoneen käyttöä ja erityisesti MS Office –ohjelmien tuntemusta.

Tehokkuus, joustavuus, järjestelmällisyys ja hyvä paineensietokyky ovat myös avaintekijöitä tiimissämme. Päätyökielemme on suomi, mutta päivittäin otamme vastaan myös ruotsin- ja englanninkielisiä kontakteja, joten kerrothan hakemuksessasi tarkemmin kielitaidostasi. Etenkin hyvä ruotsinkielentaito luetaan hakijan eduksi.

Työn luonteen vuoksi rekrytointiprosessissa eteneville tehdään turvallisuusselvitys.

Mitä tarjoamme

Työssä pääset kehittymään asiakaspalvelussa ja asiantuntijatehtävässä monipuolisesti eri kanavia pitkin ja huipputiimin sisällä. Työsuhde on kokoaikainen ja tarjoamme mahdollisuudet pitkäaikaiseen työskentelyyn Etelä-Espanjan auringon alla. Valinnan osuessa kohdallesi, työllistyt Baronan Espanjan maayhtiölle ja pääset osaksi Barona-konsernia. Maksamme työstä paikallisen työehtosopimuksen mukaista kuukausipalkkaa. Työajat tehtävässä sijoittuvat maanantaista perjantaihin klo 7.00 ja 19.00 välille.

Miten etenemme

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, lähetäthän hakemuksesi 9.9 mennessä. Jos sinulla heräsi jotain kysyttävää ja haluat saada lisätietoja, olethan yhteydessä rekrytointikonsulttiimme Jarita Laitiseen arkisin klo 10-11 p. 040 8382 804