Asiakaspalvelija/Kundrådgivare / Kuvaverkko, Helsinki
MPS

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2018

Kuvaverkko ikuistaa vuosittain lähes puolen miljoonan lapsuus- ja nuoruusvuodet sekä kaverit ja ryhmät koko Suomessa. Toteutamme koulu-, päiväkoti-, urheilu-, rippi- ja yrityskuvauksia.

Sadan ympäri Suomea työskentelevän ammattikuvaajan lisäksi Kuvaverkossa on 45 vakituista ja 50 kausityöntekijää Pitäjänmäellä Helsingissä. Liikevaihtomme on yli 11 miljoonaa euroa ja olemme vakavarainen yritys.

Asiakaspalvelija

Tehtävässä parhaiten menestyy sosiaalinen ja hyvällä asenteella varustettu asiakaspalvelija. Olet etsimämme henkilö, jos olet taitava kommunikoimaan erilaisten ihmisten kanssa sekä kykenet työskentelemään joustavasti ja tehokkaasti myös paineen alla. Koska työsi on tärkeää erinomaisen asiakaskokemuksen luomiseksi, arvostamme aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä. Palvelemme asiakkaitamme monikanavaisesti puhelimessa, sähköpostissa ja chatissä.

Edellytykset tehtävässä onnistumiseen:

  • Koet hyvän asiakaspalvelun tärkeäksi ja haluat aidosti auttaa asiakasta
  • Hyvät vuorovaikutustaidot
  • Erinomainen suullinen ja kirjallinen ruotsin ja suomen kielen taito
  • Hyvät tietotekniset taidot

Työpaikka on vakituinen ja työt alkavat mahdollisimman pian. Tehtävässä raportoit asiakaspalvelun esimiehelle.

Lisätietoja antaa asiakaspalvelun esimies Heidi Monto puh. 044 572 6621 10.10. klo 9–12 ja 16.10. klo 12–15 sekä myynti- ja markkinointipäällikkö Terhi Gulin puh. 050 585 9002 11.10. klo 14–16 ja 17.10. klo 9–11. Muina aikoina MPS-konsultti Otto Pankkonen, puh. 020 746 9462. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi sekä CV:si hakupainikkeen kautta 23.10.2018 mennessä.

Kuvaverkko förevigar varje år nästan en halv miljon barn- och ungdomsår samt kompisar och grupper i hela Finland. Vi utför skol-, daghems-, konfirmations- och företagsfotografering.

Utöver hundra proffsfotografer runt om i Finland har Kuvaverkko 45 fast anställda och 50 säsongsmedarbetare i Sockenbacka i Helsingfors. Vårt företags omsättning överskrider 11 miljoner euro och dess ekonomi är stabil.

Kundrådgivare

De bästa förutsättningarna att lyckas med uppgiften har en social kundrådgivare med positiv attityd. Om du är skicklig på att kommunicera med olika människor och kan jobba flexibelt och effektivt också under press, är du den vi letar efter. Eftersom ditt arbete är viktigt när det gäller att skapa utmärkta kundupplevelser, uppskattar vi tidigare erfarenhet av kundtjänst. Vi betjänar våra kunder via flera kanaler, per telefon, e-post och chat.

Förutsättningar för att sköta uppgiften framgångsrikt:

  • Du upplever att god kundservice är viktig och vill uppriktigt hjälpa kunden
  • Goda sociala färdigheter
  • Utmärkta muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och finska
  • Goda IT-kunskaper

Anställningen är tills vidare och arbetet inleds så snart som möjligt. Inom uppgiften rapporterar du till kundservicechefen.

Mer information från kundservicechef Heidi Monto, tfn 044 572 6621, 10 oktober kl. 9-12 och 16 oktober kl. 12–15 samt försäljnings- och marknadsföringschef Terhi Gulin, tfn 050 585 9002, 11 oktober kl. 14–16 och 17 oktober kl. 9–11. Vid övriga tidpunkter MPS-konsulter Nina Kalajoki och Otto Pankkonen, tfn 020 746 9462. Fyll i ansökningsblanketten jämte löneanspråk och bifoga ditt CV till ansökan på adressen uratori.mps.fi senast den 23 oktober 2018.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1191115
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 23.10.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki