(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija
Go On Helsinki

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.1.2019
Phoenix Contact on kansainvälisesti voimakkaasti kasvava sähköisen liitäntätekniikan ja automaatioteknologian toimittaja. Yrityksemme perustettiin yli 90 vuotta sitten. Konsernissamme on noin 14 000 työntekijää, 50 tytäryhtiötä ja yli 30 edustajaa ympäri maailmaa. Tehtävänämme on luoda innostavia ja innovatiivisia ratkaisuja, solmia luottamukselliset suhteet asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin sekä toimia kaikkien osapuolten eduksi. Tiheän myyntiverkostomme ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme parasta palvelua kaikkialla maailmassa. www.phoenixcontact.fi

Contact Center -asiakaspalveluosastolle haetaan palveluhenkistä

Asiakaspalvelijaa

määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen, äitiysloman sijaiseksi.

Työtehtäviin kuuluvat mm.
• Tilausten vastaanotto ja tallennus ERP-järjestelmään (SAP)
• Asiakaspalvelu kaupallisissa asioissa puhelimitse ja sähköpostitse
• Asiakas- ja hintatietojen ylläpito tietojärjestelmissä
• Erilaisten selvitysten tekeminen
• Sisäisten & ulkoisten toimeksiantojen toteutus
• Muut eteen tulevat tehtävät

Tehtävässä menestymisen edellytyksenä ovat mm.
• Kaupallista peruskoulutusta (esim. merkonomi/tradenomi)
• Hyviä tietoteknisiä valmiuksia (SAP osaaminen)
• Reipasta ja toimeen tarttuvaa otetta työskentelyyn
• Joustavuutta, ahkeruutta ja oma-aloitteisuutta
• Hyviä asiakaspalveluvalmiuksia
• Hyvää englannin kielen taitoa (erityisesti kirjallisesti tärkeää)

Tarjolla on
• Monipuolisen tehtävänkuvan ammattitaitoisessa tiimissä ja kansainvälisessä yrityksessä
• Mahdollisuuden kehittymiseen ja kehittämiseen
• Toimiva työympäristö sekä mukavat työkaverit ja työyhteisö

Työ on määräaikainen vuokratyösuhde, kokoaikaisilla työtunneilla
30.9.2019 saakka.
Työ alkaa sopimuksen mukaan alkuvuodesta.

Mikäli olet etsimämme tekijä, jätä hakemus CV: n kera jo tänään. Käynnistämme haastattelut saman tien, sopivien hakijoiden osalta.

Tiedustelut arkisin klo 8-16 Go On Helsinki, Armi Paasonen, gsm. 040 776 7663.