(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija
Coronaria Silmäklinikka Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.11.2018

Coronaria Silmäsairaala Helsinki hakee joukkoonsa huippuammattilaista!

ASIAKASPALVELIJA, CORONARIA SILMÄSAIRAALA HELSINKI

Coronaria Silmäsairaala Helsinki on Coronaria Silmäklinikka Oy:n lippulaiva, jossa hoidamme noin 45 000 potilasta vuosittain. Erityisosaamisalueisiimme kuuluvat silmänpohjan ikärappeuman ja glaukooman tutkimukset ja hoito, sekä silmäsairauksien operatiivinen hoito, kuten esimerkiksi kaihileikkaukset.

Haemme nyt Coronaria Silmäsairaala Helsinkiin vakituiseen työsuhteeseen asiakaspalvelun ammattilaista. Kaipaamme puhelinpalveluumme ennen kaikkea asiakaspalvelun vahvaa osaajaa, mutta työ sisältää myös asiakaspalvelutyötä kasvotusten.

Asiakaspalvelutyömme on tavoitteellista tekemistä, mikä motivoi ja haastaa meidät tuottamaan joka päivä loistavia asiakaspalvelukokemuksia. Olemme ylpeitä osaamisestamme ja tulemme huolehtimaan erityisesti juuri sinun koulutuksestasi ja valmentamisestasi. Tukenasi työskentelee joukko osaavia ammattilaisia, ja työkavereidesi apuun voit meillä aina luottaa. Kehittymisessäsi sinua kannustaa eteenpäin perehdyttäjäsi, ja työtäsi sujuvoittavat hyvät työvälineet. Olet myös oleellinen osa meidän asiakaspalvelumme kehittämistä.

Tulet työskentelemään Helsingissä Coronaria Silmäsairaalassa yli sadan hengen yhteisössä – joukkueessa, joka kokee yhdessä niin ilot ja naurut kuin arjen yhteiset haasteetkin. Rinnallasi työskentelee kymmenen alan koulutettua tai alalle kanssasi kouluttautuvaa ammattilaista toisiaan auttaen ja tukien. Työyhteisömme on rento, välitön ja avulias. Huumori on osa arkeamme työskennellessämme valoisissa ja viihtyisissä tiloissa: meillä saa olla töissä hauskaa.
Palvelumallimme kehittyvät jatkuvasti ja kasvotusten tapahtuvan asiakaspalvelun lisäksi pääset hoitamaan palveluamme myös chatissa, sosiaalisessa mediassa, sähköpostilla ja puhelimessa.

Meidän asiakaspalvelumme työntekijät ovat asiakaspalvelumme selkäranka. Me huolehdimme siitä, että työntekijämme viihtyvät meillä.

Tärkein edellytys tehtävässä menestymiselle on motivaatio asiakaspalvelutyötä kohtaan, kokemus alalta ja kyky hallita haastavatkin asiakaskohtaamiset. Työskentelyotteeltasi toivomme sinun olevan ahkera, tarkka ja joustava.

Asiakaspalvelijan työ vaatii sinulta alkuun lähinnä:
• Sujuvaa suomen kielen taitoa ja kykyä kommunikoida palvelutilanteissa myös englanniksi sekä ruotsiksi.
• Intoa ottaa haltuun erilaisia palvelukanavia ja kehittää asiakaspalvelutaitojasi monipuolisesti.
• Intoa ja halua oppia uutta sekä rohkeutta kysyä apua, kun sitä tarvitset.

Tässä roolissa et siis tarvitse aikaisempaa kokemusta terveydenhuoltoalalta, mutta katsomme sen eduksi. Kokemus asiakaspalvelutyöskentelystä on oleellista.

Hakuaika tehtävään päättyy 9.12.2018.

Mikäli asiakaspalvelutyömme vaikuttaa sinusta kiinnostavalta, olisi hienoa kuulla sinusta lisää!