(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija / tilaustenkäsittelijä, Espoo
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.2.2019

Haemme asiakasyrityksellemme määräaikaiseen työsuhteeseen / sesongin ajaksi asiakaspalvelijaa / tilaustenkäsittelijää. Työt alkavat maaliskuun alusta ja kestävät sesongin ajan n. 1.5–2 kk.

Työ pitää sisällään ajanvarausten hoitamista puhelimitse ja sähköpostitse. Asiakasyrityksemme toimii autoalalla, joten kiinnostus alaa kohtaan on hakijalle eduksi, mutta ei välttämätön.

Hakijoilta edellytämme:
• asiakaspalvehenkisyyttä
• perustason it-taitoja
• hyvää suomen kielen osaamista
• positiivista ja reipasta asennetta
• aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä

Töitä tehdään arkisin 37,5h/vko toimistotyöaikaan ja työtehtäviin saat tarvittavan perehdytyksen.

Mikäli kiinnostuit tästä työmahdollisuudesta, niin hae paikkaa täyttämällä hakemus alla olevan linkin kautta. Lisätiedot rekrytointikonsultti Mikael Karlssonilta, puh. 050 411 0252.