(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija, Teleperformance, Scandic, TRE
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.2.2018
Asiakaspalvelijaksi Teleperformancelle Scandic Finlandin varaus- ja kanta-asiakaspalveluun Tampereelle!

Scandic on Pohjoismaiden johtava hotelliketju, jolla on toiminnassa tai rakenteilla lähes 280 hotellia ja noin 55 000 hotellihuonetta. Vastuullisuus on osa Scandicin DNA:ta ja Scandic on ansainnut Pohjoismaiden "best hotel brand" -maininnan (BDRC).

Yhteistyön kasvaessa, haemme nyt Teleperformance Finlandin Scandic-tiimiin neljää uutta asiakaspalvelijaa osaksi asiakaspalvelijoiden huipputiimiä. Asiakaspalvelijan tehtävänä on palvella asiakasta aktiivisesti useassa eri kanavassa. Aktiivinen palvelu käsittää asiakkaan asian tehokkaan hoitamisen lisäksi, lisäarvon tuottamisen oheispalveluiden tarjoamisella. Asiakaskontaktien kanavina toimivat puhelin ja sähköposti, myöhemmin mahdollisesti myös chat ja sosiaalinen media. Asiakaspalvelijan tehtäviin kuuluu myös yhteydenotto asiakkaisiin myyntitarkoituksissa sekä asiakaspalveluun liittyviä hallinnollisia tehtäviä.

Työt alkavat pakollisella klo 09-17 välillä tapahtuvalla kahden viikon koulutusjaksolla 05.03.2018, jonka jälkeen työvuorot sijoittuvat arkisin kello 8-19 välille ja lauantaisin kello 10-14 välille.

Työsuhde alkaa kuuden kuukauden määräaikaisella vuokratyösuhteella, mutta sen jälkeen on erittäin hyvä mahdollisuus rekrytoitua Teleperformancen vakituiseksi työntekijäksi. työtä on mahdollisuus tehdä myös osa-aikaisena 30h/vko, kuitenkin niin että ensimmäiset viisi viikkoa työskennellään 37,5h/vko.


Edellytämme sinulta

asiakaskeskeisyyttä ja myyntihenkisyyttä
sopeutumista nopeatempoiseen työhön
halua olla tuottamassa erinomaista asiakaskokemusta Scandicin asiakkaille
halua päästä tavoitteisiin ja jopa ylittää ne
ymmärrystä siitä, että myynti on osa laadukasta asiakaspalvelua
suomen ja englannin kielen erinomaista kirjallista ja suullista osaamista
sujuvia tietokoneen käyttötaitoja
uusien järjestelmien nopeaa oppimiskykyä


Tarjoamme sinulle

huikean yrityskulttuurin, jossa työntekijätyytyväisyyskyselymme mukaan parasta ovat mahtavat kollegat ja esimiehet, kannustava työilmapiiri ja mahdollisuus ammatilliseen kasvuun
mahdollisuuden vakituiseen työsuhteeseen
puhelinpalveluja ja yhteyskeskuksia koskevan työehtosopimuksen mukaisen palkan, paikallisten sopimusten mukaiset lisät sekä kannustemallin, jolla voit vaikuttaa palkkapussiisi
tampereen keskustassa sijaitsevat viihtyisät ja modernit työtilat, josta löytyvät myös mukavat sosiaalitilat, rentoutumishuoneet, pingispöytä ja maksuttomia kuumia juomia tarjoileva kahviautomaatti
kansainvälisen yrityksen ura- ja koulutusmahdollisuudet
kattavan koulutuksen tehtävääsi


Arvostamme

matkailualan kokemusta tai koulutusta
ruotsin kielen osaamista


Kiinnostuitko?

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten haethan tehtävää pikaisesti osoitteessa www.staffpoint.fi Liitä hakemukseesi myös CV:si ja kerro, miksi juuri sinä olisit oikea henkilö tähän tehtävään.

Lisätiedot maanataisin ja keskiviikkoisin klo 09:00 - 11:00 välisenä aikana.
Ulla Wirén 040 - 517 0973


Lisätietoja

Ulla Wirén
Rekrytointikonsultti, Toimisto
StaffPoint Oy, Hämeenkatu 20, 4.krs., 33200 TAMPERE
040 517 0973, vaihde 030 047 2000
ulla-maria.wiren@staffpoint.fi www.staffpoint.fi