Asiakaspalvelija, Teleperformance, Scandic, Tampere
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2018
Asiakaspalvelijaksi Teleperformancelle Scandic Finlandin varaus- ja kanta-asiakaspalveluun Tampereelle!

Scandic on Pohjoismaiden johtava hotelliketju, jolla on toiminnassa tai rakenteilla lähes 280 hotellia ja noin 55 000 hotellihuonetta. Vastuullisuus on osa Scandicin DNA:ta ja Scandic on ansainnut Pohjoismaiden "best hotel brand" -maininnan (BDRC).

Yhteistyön kasvaessa, haemme nyt Teleperformance Finlandin Scandic-tiimiin uusia asiakaspalvelijoita osaksi asiakaspalvelijoiden huipputiimiä. Asiakaspalvelijan tehtävänä on palvella asiakasta aktiivisesti useassa eri kanavassa. Aktiivinen palvelu käsittää asiakkaan asian tehokkaan hoitamisen lisäksi, lisäarvon tuottamisen oheispalveluiden tarjoamisella. Asiakaskontaktien kanavina toimivat puhelin ja sähköposti, myöhemmin mahdollisesti myös chat ja sosiaalinen media. Asiakaspalvelijan tehtäviin kuuluu myös yhteydenotto asiakkaisiin sekä asiakaspalveluun liittyviä hallinnollisia tehtäviä.

Työt alkavat pakollisella klo 9-17 välillä tapahtuvalla kahden viikon koulutusjaksolla 06.08.2018, jonka jälkeen työvuorot sijoittuvat arkisin kello 8-20 välille ja lauantaisin kello 10-14 välille.

Työsuhde alkaa kahdeksan kuukauden määräaikaisella vuokratyösuhteella, mutta sen jälkeen on erittäin hyvä mahdollisuus rekrytoitua Teleperformancen vakituiseksi työntekijäksi. Töitä on 30h/vko.


Edellytämme sinulta

- Asiakaskeskeisyyttä ja myyntihenkisyyttä
- Sopeutumista nopeatempoiseen työhön
- Halua olla tuottamassa erinomaista asiakaskokemusta Scandicin asiakkaille
- Halua päästä tavoitteisiin ja jopa ylittää ne
- Ymmärrystä siitä, että myynti on osa laadukasta asiakaspalvelua
- Suomen ja englannin kielen erinomaista kirjallista ja suullista osaamista
- Sujuvia tietokoneen käyttötaitoja
- Uusien järjestelmien nopeaa oppimiskykyä


Tarjoamme sinulle

- Huikean yrityskulttuurin, jossa työntekijätyytyväisyyskyselymme mukaan parasta ovat mahtavat kollegat ja esimiehet, kannustava työilmapiiri ja mahdollisuus ammatilliseen kasvuun
- Mahdollisuuden määräaikaiseen työsuhteeseen
- Asiakaspalvelu- ja telemarkkinointialaa koskevan työehtosopimuksen mukaisen palkan, paikallisten sopimusten mukaiset lisät sekä kannustemallin, jolla voit vaikuttaa palkkapussiisi
- Tampereen keskustassa sijaitsevat viihtyisät ja modernit työtilat, josta löytyvät myös mukavat sosiaalitilat, rentoutumishuoneet, pingispöytä ja maksuttomia kuumia juomia tarjoileva kahviautomaatti
- Kansainvälisen yrityksen ura- ja koulutusmahdollisuudet
- Kattavan koulutuksen tehtävääsi


Arvostamme

- Matkailualan kokemusta tai koulutusta
- Ruotsin kielen osaamista


Kiinnostuitko?

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä CV hakemukseesi. Meille on erittäin tärkeää tietää, mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.

Ensimmäinen haastattelukierros tullaan tekemään videohaastatteluna. Lähetämme haastattelukutsun sähköpostitse. Tarkkailethan siis sähköpostiasi!


Lisätietoja

Tommi Hautamäki
Rekrytointikonsultti
StaffPoint Oy, Ruoholahdenkatu 14, 00180 HELSINKI
020 7206 358
tommi.hautamaki@staffpoint.fi


Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1143730
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Osa-aikainen
  • Hakuaika päättyy: 19.6.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere