(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija Tampereelle
DB Schenker Suomi

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.2.2020

DB Schenkerillä työskentelet osana globaalia logistiikan verkostoa, joka yhdistää maailman yritykset ja ihmiset. Laaja verkostomme antaa sinulle mahdollisuuden monipuoliseen urapolkuun sekä merkityksellisten asioiden parissa työskentelemiseen. DB Schenkerillä työskentelee yli 76 000 työntekijää eri puolilla maailmaa, Suomessa meitä on noin 1 300. Arvostamme monimuotoisuutta sekä erilaisia taustoja, näkökulmia ja osaamista. Työskentelemme yhdessä tiiminä - Here to move.

DB Schenkerin asiakaspalvelussa tuemme asiakastamme palveluprosessin eri vaiheissa ja varmistamme asiakaslupauksemme toteutumista yhteistyössä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Haemme nyt asiakaspalvelijaa vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle. Monipuolisiin työtehtäviisi kuuluvat muun muassa asiakkaidemme neuvontaa, lähetystiedustelujen hoitamista sekä tilausten käsittelyä, lisäksi tuet asiakasta verkkopalveluiden käyttöön liittyvissä asioissa.

Olet palvelualtis ja reipas asiakaspalvelun osaaja ja opit uudet järjestelmät nopeasti. Edellytämme aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja vahvaa asiakaspalveluasennetta. Suomen kielen taitosi on sujuvaa ja pystyt palvelemaan asiakkaitamme hyvin myös englanniksi.

Tarjoamme mielenkiintoisia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä DB Schenkerin palveluksessa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Manager, Customer Service Lea Saarikivi, puh. 010 520 2530, 14.2. klo 9-10 ja 17.2. klo 9-10 sekä 15-16.

Hae tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 24.2.2020 klo 12.00. Toteutamme haastatteluja jo hakuajan aikana. Liitäthän hakemukseen myös CV:n ja hakemuskirjeesi.

Huomioithan, että sinulla tulee olla voimassa oleva oleskelu- ja työlupa Suomeen.