(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija - Tampere
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.3.2020
Haemme asiakkaallemme Tampereen alueelle:

Asiakaspalvelijaa

Työtehtäviisi kuuluu asiakaspalvelu ja valtakunnallisesti huoltotöiden hallinta sekä niiden ohjaus asentajille. Työskentelet osana asiakaspalvelutiimiä, jonka tehtävänä on tukea asiakkaitamme puhelimitse mutta myös toimia tiiviissä yhteistyössä huolto-organisaation kanssa. Työtehtäviisi sisältyy myös säännöllinen asiakasraportointi.
Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää erinomaisia asiakaspalvelutaitoja. Olet asiakaspalveluhenkinen, haluat auttaa asiakasta erilaisissa tilanteissa sekä pystyt pitämään langat käsissä myös kiireellisissä tilanteissa. Sinun tulee olla oma-aloitteinen ja omaat rohkean asenteen kontaktoida asiakasta sekä asentajiamme. Tulet käyttämään päivittäin työssäsi tietoteknisiä järjestelmiä, joten omaat hyvät taidot MS office ohjelmistoissa.

Tässä vielä listattuna tärkeitä ominaisuuksia tehtävässä onnistumisessa:

  • Asiakaspalveluhenkinen, mielellään kokemusta puhelinasiakaspalvelusta
  • Kyky työskennellä teknisten ihmisten parissa
  • Positiivista asennetta ja ulospäinsuuntautuneisuutta
  • ryhmätyökyky
  • englanti
  • IT-taidot tietotekniikkataidot, MS office
  • Kiinnostus tekniikkaan (koulutustausta voi olla kaupalliselta alalta mutta tekniseen alaan pitää olla kiinnostusta, jotta uskaltaa tarttua toimeen ja hoitamaan tehtävät)
  • Pitkäjänteisyyttä hoitaa rutiininomaistakin työtä laadukkaasti
  • Taito pitää langat käsissä myös kiireellisissä tilanteissa
  • Oma-aloitteinen ja rohkea asenne kontaktoida asiakasta

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislalta Tero Ojaniemi, puh. 040 554 8005 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 29.3.2020 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi