(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija palvelukeskukseen
Oy Woikoski Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2018
Oy Woikoski Ab
Oy Woikoski Ab on vuonna 1882 perustettu suomalainen perheyritys, kaasu- ja kemianteollisuuden edelläkävijä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia kaasunjakelun ratkaisuja ja palveluita pulloista laajamittaisiin jakelujärjestelmiin sekä koneita ja tarvikkeita hitsaukseen. Pitkäjänteinen työ, jatkuva innovaatiokyky sekä työn ja ihmisten arvostaminen ovat arvoja, joiden ansiosta Woikoski tunnetaan tänä päivänä vastuunsa kantavana yhteistyökumppanina.
Toimenkuva
Haemme asiakkaamme Woikoski Oy:n palvelukeskukseen Järvenpäähän asiakaspalvelijaa. Tehtävä sisältää ulkoisten asiakkaiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa toimimista.

Palvelukeskuksen työkenttään kuuluvat mm. puhelinpalvelun ja sähköisten asiakaspalvelukanavien hoito, teollisten tilausten vastaanotto ja kirjaaminen järjestelmään, asiakkaiden kontaktointi, asiakkaiden masterdatan ylläpito ja laskutusaineiston oikeellisuudesta huolehtiminen. Keskeisenä tavoitteenamme on jatkuva asiakaskokemuksen parantaminen.

Palvelukeskus hoitaa lisäksi sisäisiä ja ulkoisia palvelupyyntöjä myynnin rajapinnassa mm. asiakastietojen perustamiseen, raportointiin ja asiakasportaaliin liittyen. Asiakaspalvelun käytössä olevan ERP-järjestelmän kehitys ja tuki kuuluvat myös palvelukeskuksen tehtäviin. Työtehtävät painottuvat asiakaspalvelukeskuksen työntekijöiden kesken vahvuuksien ja mielenkiinnon mukaan.
Odotamme sinulta
Kaupallisesta koulutuksesta on hyötyä, mutta koulutusta tärkeämpää on aiempi soveltuva työkokemus. Tehtävien monipuolisuuden vuoksi odotamme, että sinulla on jo muutaman vuoden kokemus vastaavanlaisesta asiakaspalvelutyöstä. Teknisempi osaaminen kaasu- ja hitsaustarvikeasioista katsotaan eduksi. Tarvitset työssä myös harjaantuneet tietokoneen ja ohjelmistojen peruskäsittelytaidot sekä hyvää kielitaitoa: erinomainen suomen kieli, hyvä englannin kieli, välttävä ruotsin kieli. Hyvä ruotsin kielitaito katsotaan eduksi.
Muut tiedot
Woikosken visiona on olla vetovoimaisin työympäristö ja asiakkaiden yhteistyökumppani. Saat kehittyvän ja ketterän yrityksen tuen sekä äänesi kuuluviin ja mahdollisuuden kasvaa roolissasi. Olet osa tärkeää ja kehittyvää asiakaspalvelutiimiä.

Tehtävä on aluksi vuoden määräaikaisuus, jonka jälkeen osaavalle tekijälle on mahdollista työllistyä vakituiseen työsuhteeseen.

Jos tunnistit itsesi, niin haethan tehtävään mahdollisimman pikaisesti täyttämällä profiilisi kotisivuillamme oheisen linkin kautta. Liitä hakemukseesi CV. Hakemuksia käsitellään ja hakijoita haastatellaan jo hakuaikana.
Kesto
1 vuosi, mahdollisuus vakinaistua
Lisätietoja
Maria Pahl, maria.pahl@vmp.fi, 044 982 2625
Hakeminen
Hae paikkaa viimeistään 16.02.2018 mennessä.