(Poistunut julkaisusta)

ASIAKASPALVELIJA, Jyväskylä
ManpowerGroup Solutions

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.7.2018
ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

 

Oletko tehokas, nopea oppimaan ja asiakaspalveluhenkinen? Tule meille töihin asiakaspalveluun tarjoamaan maailmanluokan asiakaskohtaamisia!

Etsimme nyt kasvavan asiakastilauksen vuoksi asiakaspalvelijoita Jyväskylän toimipisteeseemme vakituisiin työsuhteisiin. Työtehtäviisi kuuluu asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja chatin välityksellä suomeksi ja englanniksi. Työ on kokoaikaista ja sisältää myös ilta- ja viikonloppuvuoroja.

Toimistomme sijaitsee Jyväskylän Lutakossa, hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Toivomme sinulta

Toivomme sinulta ennen kaikkea asiakaspalveluhenkisyyttä ja tehokasta työotetta. Englannin kielen taito, hyvä kirjallinen itseilmaisu ja hyvät it-valmiudet ovat tärkeitä täytettävän tehtävän kannalta, ruotsin kielen osaaminen on ehdottomasti plussaa.

Aikaisempi kokemus asiakaspalvelutöistä nähdään eduksi, mutta ei ole välttämätöntä. Asenne ratkaisee!

Työ on pääsääntöisesti itsenäistä, mutta työskentelet tiiviisti yhteisön jäsenenä, joten toivomme sinun tulevan hyvin toimeen erilaisten persoonien kanssa.

Tarjoamme

Meiltä saat kokoaikaisen työn lisäksi ympärillesi aktiivisen tiimin, joka keksii jatkuvasti jotain pientä piristävää säpinää. Työyhteisömme on värikäs, meiltä löytyy kaikenikäistä porukkaa ja mahtava tiimihenki. Asiakaspalvelussa saat tuoda omaa persoonallisuuttasi peliin ja asiakastilanteet ovat monipuolisia. Tuntipalkan lisäksi sinulla on myös mahdollisuus vaikuttaa omalla tehokkuudellasi lisäansioihin ja mahdollisesti myöhemmin myös lisämyynnillä.

Lisätietoa

Palveluaikamme ovat tällä hetkellä arkisin klo 8-18 ja lauantaisin 8-18, joten työvuorot sijoittuvat näiden kellonaikojen välille. Hae tehtävään osoitteessa www.manpower.fi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana!

Työt alkavat viimeistään 20.8.2018.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Team Supervisor Ilari Junttilalta 18.7.-20.7. klo 15-16 (puh. 040 165 6707) ja Team Supervisor Sara Kaijansinkolta 24.7. eteenpäin klo 15-16 (puh. 050 400 5081) Muissa rekrytointiin liittyvissä kysymyksissä auttaa rekrytointitiimimme osoitteessa cc.rekrytointi@manpowergroup.fi.

Tutustu työyhteisömme meininkiin Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/MGSCCjyvaskyla/

https://www.instagram.com/mgsccjkl/