(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija info-pisteeseen
Wippii Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.10.2019

Kauppakeskus Jumbon asiakaspalvelupiste tarjoaa niin kuluttaja-asiakkaille, kuin myös kauppakeskuksen liikkeenharjoittajille sekä muille sisäisille toimijoille korkeatasoista ja kokonaisvaltaista asiakaspalvelua. Kyseessä on hyvin laaja palvelukonsepti, jonka myötä Kauppakeskus Jumbon asiakaspalvelupiste on koko Suomessa ainoa laatuaan.

Haemme nyt ammatti- ja kielitaitoista

ASIAKASPALVELIJAA INFOPISTEESEEN

Kyseessä on astetta pidemmälle viety asiakaspalvelutyö, joka tuo suuren lisäarvon kauppakeskusasiointiin. Tehtävät pitävät sisällään korkealaatuista asiakkaiden neuvontaa, opastusta ja avustamista, joiden lisäksi yhteyshenkilönä toimimista, asiakaskuulutuksia, taksin tilaamista, löytötavaroiden vastaanottoa, palautteiden vastaanottoa/eteenpäinlähetystä ym.

Työsuhde on osa-aikainen ja toistaiseksi voimassaoleva. Työt alkavat marraskuun lopulla, viikolla 47. Joulusesongin aikaan töitä on tarjolla noin 4 kertaa viikossa, jonka jälkeen vuoroja noin 2 kertaa viikossa. Kyseessä on 2-vuorotyö.

Hakijalta edellytämme:
-Kokemusta asiakaspalvelusta
-Halukkuutta työskennellä rutiinien, mutta toisaalta myös vaihtelevien tehtävien parissa
-Siistiä ja edustavaa habitusta
-Hyvää suomen kielen suullista taitoa
-Hyviä englannin kielen taitoja
-Positiivista, iloista ja ulospäinsuuntautunutta luonnetta
-Halua kehittyä osaksi huipputiimiä

Eduksi katsomme:
-Venäjän kielen suulliset taidot
-Kokemuksen vastaanotto- tai infopistetyöskentelystä
-Ensiapukortti

Tehtävään valitulle henkilölle tarjoamme:
-11,16 €/h palkan
-Perehdytyksen työhön
-Pitkäaikaisen työpaikan
-Iloiset ja mukavat työkaverit
-Viihtyisän ja modernin työympäristön
-Mahdollisuuden kehittää asiakaspalvelupisteen toimintaa

Suosittelemme jättämään hakemuksen mahdollisimman pian, sillä haastattelemme hakijoita myös ennen hakuajan päättymistä.


Rekrytointia hoitaa:
Sonja Mattila, HR Consultant
sonja.mattila@wippiiwork.com
puh. 040 635 8229