(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija info-pisteeseen
Wippii Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.8.2018

Kauppakeskus Jumbon asiakaspalvelupiste tarjoaa niin kuluttaja-asiakkaille, kuin myös kauppakeskuksen liikkeenharjoittajille sekä muille sisäisille toimijoille korkeatasoista ja kokonaisvaltaista asiakaspalvelua. Kyseessä on hyvin laaja palvelukonsepti, jonka myötä Kauppakeskus Jumbon asiakaspalvelupiste on koko Suomessa ainoa laatuaan.

Haemme nyt ammatti- ja kielitaitoista

ASIAKASPALVELIJAA INFOPISTEESEEN

Kyseessä on astetta pidemmälle viety asiakaspalvelutyö, joka tuo suuren lisäarvon kauppakeskusasiointiin. Tehtävät pitävät sisällään korkealaatuista asiakkaiden neuvontaa, opastusta ja avustamista, joiden lisäksi yhteyshenkilönä toimimista, asiakaskuulutuksia, taksin tilaamista, löytötavaroiden vastaanottoa, palautteiden vastaanottoa/eteenpäinlähetystä yms. 

Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassaoleva. Kyseessä on 2-vuorotyö, jossa työvuorot sijoittuvat pääosin arkipäiville, mutta myös viikonloppuihin. Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Hakijoilta edellytämme täysi-ikäisyyttä, hyviä asiakaspalvelutaitoja, positiivista asiakaspalveluasennetta sekä EA1 koulutusta.

Hakijalta edellytämme:
-Kokemusta asiakaspalvelusta
-Halukkuutta työskennellä rutiinien, mutta toisaalta myös vaihtelevien tehtävien parissa
-Siistiä ja edustavaa habitusta
-Äidinkielentasoisia suomen kielen suullisia taitoja
-Hyviä englannin kielen taitoja
-Positiivista, iloista ja ulospäinsuuntautunutta luonnetta
-Halua kehittyä osaksi huipputiimiä
-EA1 koulutusta

Eduksi katsomme, kuitenkaan edellyttämättä:
-Venäjän kielen suullisia taitoja
-Kokemuksen vastaanotto- tai infopistetyöskentelystä

Tehtävään valitulle henkilölle tarjoamme:
-10,83 €/h + TES mukaiset lisät -palkkamallin
-Kokoaikaisen työsuhteen
-Kattavan perehdytyksen työhön
-Pitkäaikaisen työpaikan
-Iloiset ja mukavat työkaverit
-Viihtyisän ja modernin työympäristön
-Mahdollisuuden kehittää asiakaspalvelupisteen toimintaa

Suosittelemme jättämään hakemuksen mahdollisimman pian, sillä haastattelemme hakijoita myös ennen hakuajan päättymistä.
Tulemme toteuttamaan ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastattelutyökalun avulla, jonka myötä kehotammekin hakijoita seuraamaan sähköpostiaan videohaastattelukutsun varalta.


Rekrytointia hoitaa:
Kim Oljemark
Senior HR Specialist
kim.oljemark@wippiiwork.com 
045-209 1055