Asiakaspalvelija huipputiimiin, Jyväskylä
ManpowerGroup Solutions

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.7.2019
Rainmaker tarjoaa työtä elämää varten ja on olemassa jotta ihmiset voisivat rakastaa työtään. Meillä on tilaa yksilöllisille urapoluille asiakaskohtaamisten maailmassa ja edustamme sekä kotimaisia että kansainvälisiä huippubrändejä eri toimialoilta. Olemme Suomen suurin myynnin ja asiakaspalvelun ulkoistuksia tarjoava toimija ja työllistämme 1800 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista ympäri Suomen. Pidämme huolta asiakasyritystemme asiakkaista luomalla päivittäin Suomen parhaita asiakaskohtaamisia. Työskentelemme monikanavaisesti, palvellen asiakkaita verkossa, chatissa ja puhelimitse. Positiivinen ilmapiiri ja halu onnistua ovat menestyksemme takana ja laadukkaat myynnilliset asiakaskohtaamiset ovat meille sydämen asia.

Sytytkö siitä, että saat asiakkaat ilahtumaan ja samalla pääset myös itse jatkuvasti oppimaan uutta? Mikäli haluat kehittää asiakaspalvelu- ja myyntitaitojasi sekä sytyt haasteista ja niiden selvittämisestä, tämä tehtävä on juuri sinua varten

 

Haemme nyt asiakaspalvelijoita vakituisiin työsuhteisiin Rainmakerin asiakaspalvelukeskukseen Jyväskylään!

 

Tehtävässäsi autat Postin kuluttaja- ja yritysasiakkaita puhelimitse, chatin kautta sekä sähköpostilla. Pääset olemaan oman elämäsi Sherlock Holmes ja kohtaamaan mitä erilaisimpia tilanteita, joista selviytyminen vaatii päättelykykyä, kekseliäisyyttä sekä rautaisia hermoja. Haluamme palvella asiakkaitamme maailmanluokan palveluasenteella ja tarjota heille ensiluokkaisen asiakaspalvelukokemuksen.

   

Mitä toivomme sinulta 

Ketteryys, iloisuus, innokkuus ja asiakaslähtöisyys ovat ominaisuuksia, joista huipputiimimme tunnetaan. Toivomme sinulta näiden lisäksi myös reipasta palveluasennetta ja hyvää pelisilmää. Arvostamme, jos opit näppärästi uusia järjestelmiä ja pystyt myös kiireen keskellä toimimaan huolellisesti sekä nopeasti.

Kirjallisen- sekä puhelintyön yhdistäminen ei ole sinulle oneglma ja lisäksi pidämme myös siitä, jos tavoitteellisuus saa sinut syttymään suurempaan liekkiin. Jos olet näppärä palvelemaan asiakkaita myös englanniksi tai ruotsiksi, katsotaan se ehdottomasti eduksi. Aikaisempi kokemus toimisto- tai asiakaspalvelutehtävistä on plussa, mutta emme pidä tätä välttämättömyytenä. Jos sinussa on potentiaalia huipputiimin jäseneksi, koulutamme sinut perusteellisesti kohti maailmanluokan asiakaskohtaamisia.

  

Mitä tarjoamme sinulle 

Ensimmäiseksi tarjoamme tietenkin innostavan työporukan, jonka yhteishenki on ensiluokkainen. Lisäksi touhuamme porukalla aktiivisen Syke-työnhyvinvointitiimimme innoittamana, joka pitää huolen porukkamme henkisestä ja fyysisestä jaksamisesta myös työn ulkopuolella.  

Toiseksi, meillä kaikilla on joustavat työajat, joihin voi itse vaikuttaa ennalta.

Kolmanneksi, meillä noudatetaan PAU-alan työehtosopimusta, joten taskuusi kilahtaa paitsi hyvä tuntipalkka myös lisäansioita erinomaisesta suoriutumisesta! 

  

Lisätietoa 

Palveluaikamme ovat tällä hetkellä arkisin 8-18 ja kausiluonteisesti palveluaika voi laajentua myös lauantaille 8-18 ja sunnuntaille 12-18. Työt alkavat elokuun lopulla viikon kestävällä koulutusjaksolla.

Jos jokin jäi mietityttämään, niin Team Lead Ilari Junttila auttaa mielellään, tavoitat hänet numerosta 0401656707 tiistaisin ja torstaisin klo 14-15. Muissa rekrytointiin liittyvissä kysymyksissä auttaa rekrytointitiimimme puhelimitse tai watsappilla numerossa 040 652 8810.

Hae tehtävään osoitteessa www.manpower.fi ”Hae”-nappia painamalla. Jätä hakemuksesi mieluummin ennemmin kuin myöhemmin, kuitenkin viimeistään 11.8. 

 

Käy tutustumassa meihin somessa:

https://www.facebook.com/RainmakerCustomerExperiences/

https://www.instagram.com/rainmaker_customer_experiences/

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1283217
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Keski-Suomi