(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.6.2019
Me Mobylifellä haluamme tarjota kokonaisvaltaisia ratkaisuja ja pätevää huoltopalvelua mobiililaitteille. Asiakaskuntaamme ovat yksityiset kuluttajat, yritykset, jälleenmyyjät, maahantuojat, operaattorit, laitevalmistajat ja huoltoliikkeet, joille tarjoamme parasta mahdollista palvelua. Päämääränämme on antaa liiketoiminnallenne lisäarvoa tarjoamalla käyttöönne osaavan henkilöstön, kilpailukykyiset hinnat ja nopean logistiikan. Etsimme asiakasyrityksellemme Mobylife Oy:lle kokoaikaista asiakaspalvelijaa Contact Center-ympäristöön. Kyseessä on määräaikaisuus lokakuun 2019 loppuun saakka yhteistyössä Eilakaislan kanssa. Tämän jälkeen jatko tehtävässä on mahdollista tilanteen mukaan. Tehtävässä aloitus tapahtuu heti sopivan henkilön löydyttyä.

Tehtävän kuvaus

Tehtävässä pärjäät positiivisen proaktiivisella ja reippaan ratkaisuhakuisella asiakaspalvelutaidolla. Työ on pääsääntöisesti monipuolista mobiililaitehuoltoliikkeiden asiakaspalvelua sekä kuluttajille että yrityksille. Asiakaspalvelua tehdään puhelimella ja sähköpostilla, samalla useita järjestelmiä käyttäen. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä vuorovaikutustaitoja, ongelmanratkaisukykyä sekä motivaatiota hyvään asiakaspalveluun. Mobylifen Contact Centerissä on noin kymmenen hengen tiimi, ja työssä menestyminen vaatii yhteistyötä ja työnjakoa kollegoiden välillä. Noudatamme palkkauksessa kaupan alan työehtosopimusta. Peruspalkan lisäksi saat kuukausittaiset bonukset riippuen omasta työpanoksestasi. Työaika on arkisin klo 8-16. 

Toivomme sinulta 

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme hyvää suomen kielen taitoa sekä suullisesti että kirjallisesti. Englannin ja ruotsin kielen taito tehtävässä katsotaan eduksesi. Toivomme jo kerrytettyä kokemusta asiakaspalvelu- tai myyntityöstä. Kiinnostus mobiilialaa kohtaan helpottaa tehtävässä menestymistä. Perehdytämme kuitenkin työhön hyvin, joten aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä ei ole välttämätöntä.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme ympäristön, jossa voit kehittyä asiakaspalvelijana mukavassa työilmapiirissä. Tarjoamme hyvän perehdytyksen ja tiimin tuen työssä menestymiselle. Pääset myös osaksi kehittyvää ja mielenkiintoista mobiilialaa.
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Rami Laakso, puh. 030 6090 598/etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin 23.6.2019 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi, sillä tehtävä täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä.