(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija Dachser Finland Oy:lle
Dachser Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.11.2019

Oletko rautaisella asiakaspalveluasenteella varustettu henkilö? Löytyykö sinulta myös ripaus myyntihenkisyyttä ja innokkuutta oppia uutta? Etsitkö itsellesi pitkäaikaista työpaikkaa päivävuorosta? Mikäli vastasit kyllä, saatat olla etsimämme henkilö, sillä haemme asiakkaallemme Dachser Finland Oy:lle logistiikka-alan asiakaspalvelijaa.

Asiakaspalvelijana olet yhteydessä asiakkaisiin, yhteistyökumppaneihin ja kollegoihin Suomessa ja Euroopassa. Seuraat proaktiivisesti lähetysten tilaa, vastaat kyselyihin lähetysten sijainnista sekä toimitusajoista, luot ja muokkaat lähetyksiä järjestelmissä, järjestät erikoiskuljetuksia ja selvität epäselvien lähetysten tilannetta. Tärkeimmät työvälineesi ovat sähköposti, lähetysten seurantaan ja muokkaamiseen tarkoitetut järjestelmät sekä puhelin.

Tarjolla oleva työsuhde on pitkäaikainen ja aloitus työssä on heti sopivan henkilön löydyttyä. Sopimus solmitaan aluksi Baronan kanssa, mutta myöhemmin on mahdollista rekrytoitua asiakkaan omille kirjoille. Työvuorot sijoittuvat klo 8-17 välille. Kyseessä on mielenkiintoinen ja vastuullinen työtehtävä globaalissa, kasvavassa yhtiössä.

Tämä tehtävä sopii sinulle, mikäli sinulta löytyy priorisointikykyä, oma-aloitteisuutta, aktiivinen työote, myyntihenkisyyttä ja haluat palvella asiakkaita aina tilanteesta riippumatta iloisella ja palvelualttiilla asenteella. Löytyyhän sinulta myös hyvät tietotekniset taidot ja hyvä englannin kielen suullinen sekä kirjallinen taito. Eduksi katsotaan aikaisempi kokemus asiakaspalvelutehtävistä. Tärkeintä on kuitenkin aito kiinnostus alaa kohtaan ja halukkuus oppia uutta, sillä tueksi saat tiiviin ja yhteen hiileen puhaltavan työyhteisön sekä tietysti kattavan perehdytyksen.

Mikäli paikka herätti mielenkiintosi, jätä hakemuksesi pikaisesti. Haastattelemme henkilöitä tehtävään jo hakuajan aikana.