(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelija aulapalveluun
Personalhuset

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.10.2020

Onko asiakaspalvelu sinun juttusi ja nautit, kun pääset piristämään asiakkaiden päivää? Haluatko tehdä töitä mitä parhaimpien työkavereiden kanssa ja nähdä business-maailmaa?

Haemme nyt ASIAKASPALVELIJAA AULAPALVELUUN Technopolikselle vanhempainvapaan sijaisuuteen.

Työtehtävässäsi vastaat monipuolisista aulapalvelun tehtävistä kuten vieraiden vastaanotosta ja opastuksesta, asiakaspalvelun sähköpostin hallinnoinnista, kiinteistöihin liittyvien huoltopyyntöjen ja palautteiden käsittelystä sekä kiinteistön kulunvalvonnan määrityksistä. Pääset kertomaan talon palveluista ja suosittelemaan niitä asiakkaillesi päivittäisissä kohtaamisissa. Lisäksi saat hoitaa toimiston yleisiä back office tehtäviä.

Toivomme sinulta:

- Aurinkoista olemusta sekä aitoa halua auttaa asiakasta
- Joustavuutta ja reipasta otetta työhön
- Hyvää paineensietokykyä ja kykyä toimia järjestelmällisesti myös kiireessä
- IT-näppäryyttä
- Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa

Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä on iso etu, mutta asenteesi merkitsee meille kaikista eniten!

Pääset osaksi loistavaa tiimiä ja mukaan ison organisaation toimintaan. Sinusta välitetään aidosti ja haluamme sinun viihtyvän! Tarjoamme sinulle tärkeän ja näkyvän roolin Technopoliksen vaativassa korkean profiilin kohteessa. Pääset työskentelemään rentoon ja iloiseen tiimiin sekä rakentamaan kanssamme viiden tähden asiakaspalvelukokemusta! Lisäksi saat Personalhusetin HR-tiimin tuen koko työsuhteesi ajaksi - tavoitat meidät päivittäin esimerkiksi Whatsappin kautta taikka tietysti myös soittamalla.

Tehtävä on kokopäiväinen ja määräaikainen. Töitä on arkisin toimistoaikoihin ja aloitus on sopimuksen mukaan joulukuun alkupuolella. Työsuhde on noin 7-10kk pituinen määräaikaisuus. Toki myös jatko voi olla mahdollinen. Työn sijaintina on jokin Technopoliksen pääkaupunkiseudun kampuksista, Espoon Otaniemi, Helsingin Ruoholahti tai Vantaan Aviapolis. Kampus varmistuu rekrytointiprosessin aikana.

Oletko etsimämme asiakaspalvelun monitaituri? Hae tehtävää jättämällä hakemuksesi rekrytointijärjestelmäämme tai nauhoita tästä videohaastatteluvastauksesi! Käymme hakemuksia ja videohaastatteluja läpi jo hakuajalla, joten kannattaa toimia pikaisesti! Jos sinulla herää kysyttävää, voit olla yhteydessä Henkilöstökonsultti Mikaela Mäkeen 23.10. klo 14-15 tai 28.10. klo 10-11, puh. 040 553 2130 tai sähköpostitse mikaela.maki@personalhuset.fi koska tahansa.

Personalhuset on yksi suurimmista pohjoismaisista henkilöstöalan toimijoista. Kaiken toimintamme sydämessä on välittäminen. Haluamme, että onnistut työnhaussa ja viihdyt tulevassa työssäsi. Tehdään yhdessä #hyväätyötä