(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalautesihteeri, Nobina, Espoo
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2018
Etsimme yhteistyössä asiakkaamme Nobinan kanssa osa-aikaista (n. 15h/vko) asiakaspalautesihteeriä työskentelemään osana Nobinan asiakaspalvelutiimiä. Työsuhde on aluksi neljän kuukauden määräaikaisuus, mutta työt voivat jatkua myös tämän jälkeen ja työnkuva samalla laajentua.

Työtehtävänäsi on käsitellä ja vastata Nobinalle sähköpostitse saapuviin asiakaspalautteisiin ja huolehtia asiakkaiden tyytyväisyydestä. Työajan tulisi sijoittua klo 8-16 välille 2-3 arkipäivänä viikossa, työpäiviin voit siis itse vaikuttaa.


Edellytämme sinulta

Positiivista ja asiakaslähtöistä asennetta
Erinomaista suomen kielen taitoa
Yleisimpien IT-ohjelmistojen hyvää hallintaa


Tarjoamme sinulle

Mielenkiintoisen työn asiakasrajapinnassa
StaffSpecial henkilöstöedut
Viihtyisät työskentelytilat


Kiinnostuitko?

Mikäli kiinnostuit, hae paikkaa rekisteröitymällä hakijaksi osoitteessa www.staffpoint.fi ja liitä mukaan hakemukseen CV:si palkkatoiveineen. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä ja käsittelemme hakemuksia koko hakuajan. Ensimmäinen haastattelukierros suoritetaan videohaastatteluna, joten pidäthän sähköpostiasi silmällä!

Valitettavasti emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse tai puhelimessa.


Lisätietoja

Jaana Jumisko
Rekrytointikonsultti
0207206220
jaana.jumisko@staffpoint.fi
StaffPoint Oy, Ruoholahdenkatu 14, 00180 HELSINKI